|
کدخبر: 284957

برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان

شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه نماینده دادستانی تهران و مسئولان قرارگاه شهید اسداللهی از فضایی که شهرداری منطقه ۱۲ برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی در اختیار پلیس قرار خواهد داد، بازدید کرد.

به دستور امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ تهران، زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰ متر واقع در ابتدای محور زالی قهی (ناحیه ۴) برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در حال آماده‌سازی است که تا دو هفته دیگر در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.

یزدی دراین‌باره گفت: استقرار این قرارگاه به منظور پررنگ‌ترشدن نقش پلیس و حضور مقتدرانه‌تر و هوشیارتر نیروهای خدوم مردم در محله هرندی است تا بتوانیم فضایی عاری از معتادان متجاهر، همچنین فروشندگان مواد مخدر برای شهروندان فراهم آوریم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران هدف از این اقدام را برخورد قاطع‌تر با متخلفان و رصد به‌موقع در محله شهید هرندی معرفی کرد و افزود: محله شهید هرندی با حضور جهادی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امنیتی نظیر قرارگاه شهید اسدالهی و… هدف همه مسئولان دلسوز نظام است تا انشالله شاهد ارتقای کیفیت زندگی در این محله باشیم.

در این بازدید رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن قدردانی از زحمات شهردار منطقه ۱۲ بر همکاری‌های دوجانبه بین این سازمان و شهرداری تأکید کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر