|
کدخبر: 283655 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران

استقبال شهروندان تهرانی از این طرح/ با مشارکت خبرنگاران به سمتی برویم که مردم نظرات خود را اعلام کنند

مجید باقری در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح من شهردارم با استقبال و مشارکت مردم مواجه شده است اظهار کرد: بنابر این بود که این طرح تا ۱۳ دی ادامه داشته باشد، اما با تبلیغات صورت گرفته و مشارکت رسانه ها ۳۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.بنابراین با تقاضایی که مناطق مطرح کردند با تصمیم مدیریت شهری و دستور شهردار تهران، تا ۲۲ دی ماه تمدید شد و امیدواریم در این فاصله تعداد بیشتری از مردم نسبت به پروژه های محلی اظهار نظر کنند و مشارکت داشته باشند.

جامعه استقبال شهروندان تهرانی از این طرح/ با مشارکت خبرنگاران به سمتی برویم که مردم نظرات خود را اعلام کنند

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران افزود: بیشتر کسانی که شرکت کردند با این زیرساخت مواجه می شوند که موضوعات طبقه بندی شده و در این نگرش سنجی شرکت می کنند و به همین دلیل است که احساس خوبی از این مشارکت دارند.

باقری تاکید کرد: فعلا در مرحله جمع آوری داده ها هستیم و بهتر است با مشارکت خبرنگاران به سمتی برویم که مردم نظرات خود را اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اعلام کرد: دو هزار و ۸۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۱۲۳ ناحیه و ۳۵۳ محله در طرح من شهردارم، پیش بینی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها