|
کدخبر: 283412 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران

ضرورت تجمیع پلاک ها در کن برای نوسازی/ صیانت از این باغات یک تکلیف است

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شواری شهر گفت: اگر ۲۰ تا ۳۰ درصد بافت ها با ۱۲۰ متر تجمیع شکل بگیرد کن قابلیت تکمیل نوسازی را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما می توانستیم با کمک شهروندان، محله کن را به پروژه فاخر شهری با حضور سرمایه گذاران تبدیل کنیم. از مردم کن می خواهم که دیگر ساکنان را به تجمیع پلاک ها و افزایش به ۳۰۰ متر تشویق کنند.

عباسی خطاب به شهروندان این منطقه گفت: اگر در ۱۲۰ متر چهار طبقه ساختمان بسازید و پارکینگ را تامین نکنید و در این بافت که با سایر بافت ها متفاوت است، خودروها با پارک در معابر مسیر را خواهند بست  وسکوتگاه ها را با مشکل روبه رو خواهند کرد. ممکن است ساختمان ها نوسازی شود اما کیفیت نوسازی کمتر خواهد شد. حالا که نوسازی با بی دقتی به تهدید تبدیل شده، مردم کن باید به سمت تجمیع پلاک ها بروند.

وی همچنین تصریح کرد: در اراضی کشت اجباری و باغات شاهد این بودیم که تصمیمات در مسیر تخریب باغات کن قرار دارد. این خط قرمز شهروندان تهرانی و ماست. صیانت از باغات کن تکلیف است و اطمینان دارم اولین نفری که واکنش نشان خواهد داد مقام معظم رهبری است. خواهش می کنم دقت بیشتری صورت بگیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها