|
کدخبر: 283644 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و نوردهمین جلسه شورای شهر تهران

آلودگی را ازروی کینه بر گردن شهردار انداختند

رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آلودگی هوا را بر گردن شهردار تهران گذاشتن نه تنها بی انصافی بلکه بی‌اطلاعی و از روی بغض و کینه است.

شهری آلودگی را ازروی کینه بر گردن شهردار انداختند

وی با بیان اینکه کسانی که نقش مدیریت شهری در مورد آلودگی هوا را مطرح می کنند نگاهی به قانون هوای پاک داشته باشند، خاطرنشان کرد: از بیش از ۲۰ دستگاه حاضر، درصد سهم هریک را ببینند که آنها چه میزان نقش دارند و نقش مدیریت شهری چه اندازه است؟ من این را به خودشان واگذار می کنم و امید است انصاف داشته باشند و نگاه آلوده سیاسی نداشته باشند تا ببینند شهرداری چقدر در موضوع آلودگی هوا اثر گذار است.

چمران گفت: درست است جایگاهی برای مدیریت شهری در زمینه آلودگی هوا گذاشته اند، اما مسئول اجرا سازمان حفاظت محیط زیست است؛ این بلا یک روزه نیامده و سالها بوده و هر روز بیشتر شده، لذا باید ترک فعل بررسی شده و مشخص شود که چه کاری انجام نشده که به امروز رسیدیم؟

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این است که در تهران شرکت پخش فرآورده های نفتی گازوییل ۵۰ ppm توزیع می کند، اما در دیگر شهرها بیش از ۱۰۰۰ ppm است و این خودروها در تهران تردد می کنند و این گازوئیل در پایتخت سوخته می شود و هوا را به مقدار زیادی آلوده می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به عقیده من سازمان حفاطت محیط زیست مسئول پیگیری این مساله است، گفت: مدیریت شهری باید سنگ موضوع را به سینه بزند و مطالبه گر باشد و اگر اتوبوس کم داریم خود را به آب و آتش بزنیم که تامین کنیم و البته شهرداری واقعا این کار را انجام می دهد.

  • مژده ارسالی در

    با به آب و آتش زدن مشکل حل نمی شود. ایش ون با علم به مشکلات شهر تهران این پست قب ول کردن. اگر نمیتونن حل کنن صندلی رها کن ن تا شخص لایق تری بشینه . ما از ایشون غی ر از بنرهای مختلف و چهارتا کیسه شن و نم ک چیز دیگه ای ندیدیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها