|
کدخبر: 199171

پیش بینی های مهم و اساسی از بورس در هفته آینده

روند بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته جاری مثبت بود و شاخص در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت. بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

بورس پیش بینی های مهم و اساسی از بورس در هفته آینده

بازار سرمایه در روزهای گذشته و در هفته سوم شهریور ماه روندی نزولی را در پیش گرفت و در بیشتر روزها با تحرکات منفی به کار خود پایان داد.

در آخرین روز معاملاتی، عرضه‌‎های اولیه توانستند سیگنال مثبتی را به بازار بدهند و تا حدی روند بازار را تغییر دادند. اما در روزهای آینده بورس به چه صورت خواهدبود؟

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه درباره روند فعلی بورس گفت: رسیدن شاخص به لحاظ تکنیکالی به مقاومت مهم است که احتمال اصلاح در آن بیشتر از سقوط است. بنابراین روزهای آینده بازار خنثی و منفی خواهد بود زیرا احتمال حرکت شاخص‌سازها دور از انتظار است.

علیرضا تاجبر هم درباره روند بازار سهام در روزهای آینده هم گفت: باید معاملات هفته آینده و جا به جایی سهم‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر اصلاح زمانی شاخص ادامه‌دار خواهد بود اما فشار فروش و عرضه در بازار عمیق نخواهد بود.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد: در سهام شاخص‌ساز و به طور خاص گروه‌های دلاری بازار، با توجه به انتظارات کاهشی (هرچند اندک) ،کماکان استقبال مداومی از سوی معامله‌گران صورت نمی‌گیرد. گروه پالایشی البته با حمایت‌های دولتی وضعیت نسبی با ثبات‌تری دارد.

وی همچنین گفت: انتظار می‌رود استقبال بازار کماکان به سمت گروه‌های کوچک و تورمی باشد که از آن جمله می‌توان به گروه‌های دارویی، غذایی و زراعت اشاره کرد. همچنین بازی بزرگان پس از شکست مقاومت ۱۶۰۰ شروع خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها