|
کدخبر: 155573

تحلیلگران بازاراهای مالی، ۱۷ اسفند ماه بررسی می‌کنند؛

ایران در همایش "بورس ۱۴۰۰"

همایش ملی چشم‌انداز بورس در سال ۱۴۰۰ با بررسی اقتصاد ایران، بازار مسکن، طلا، کالا، رمز ارزها و سهام روز ۱۷ اسفند به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

همایش ملی چشم‌انداز بورس در سال ۱۴۰۰ با بررسی اقتصاد ایران، بازار مسکن، طلا، کالا، رمز ارزها و سهام روز ۱۷ اسفند به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه همایش بورس ۱۴۰۰، امیر آشتیانی عراقی، دبیر اجرایی همایش ملی« بورس ۱۴۰۰ » ضمن بیان مطلب بالا در مورد اهمیت برپایی چنین همایش‌هایی گفت: یکی از مهم‌ترین اصول در سرمایه‌گذاری شناخت از بازار مورد نظر و حضور در آن بر اساس تحلیل است که با توجه به افزایش مشارکت عامه مردم و سرمایه‌گذاری در بازارها به خصوص بازارهای مالی این مهم، اهمیت بیشتری پیدا کرده و امید است برگزاری چنین همایش‌هایی سطح تحلیل و استناد به آن و تصمیم گیری منطقی و دور از هیجان را افزایش دهد.

بورس_۱۴۰۰

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی سال مالی جدید به تحلیل بازار و اقتصاد ایران نیاز دارند شرکت در همایش را فرصتی مناسب برای کسب چشم‌انداز و تصویری درست به منظور برنامه‌ریزی دقیق عنوان کرد.

 کدام بازارها؟

دبیر اجرایی همایش بورس ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه این همایش در شش بخش اصلی برگزار می‌شود درباره جزییات آن گفت: همایش پیش‌رو با بررسی چشم‌انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۰ آغاز و در ادامه با تحلیل وضعیت بازار مسکن و طلا ادامه پیدا خواهد کرد. بررسی چشم‌انداز اوراق بدهی، رمز ارزها، تحلیل بازار سرمایه و همچینین نگاهی به صنایع پیشرو در این بازار دیگر سرفصل‌های این همایش است.

آشتیانی عراقی در تببین روند برگزاری همایش افزود: دکتر تیمور رحمانی‌، استاد دانشگاه تهران با تحلیل بخش اقتصاد ایران و عوامل تاثیرگذار بر آن آغازگر همایش خواهد بود. در ادامه دکتر فخرالدین زاوه به تحلیل بازار مسکن پرداخته و تصویری از وضعیت این بازار ارائه خواهد داد. میثم رادپور سومین سخنران همایش هم بررسی‌کننده بازار طلا خواهد بود همچنین دکتر بهروز خدارحمی با نگاهی به بازار رمزارزها به بررسی و تحلیل آینده این بازار خواهد پرداخت.

دبیر اجرایی همایش ۱۴۰۰ ادامه داد: در بخش دوم این همایش مشخصا به بازار سرمایه پرداخته خواهد شد و دکتر محمد مهدی مومن زاده، چشم‌انداز بازار اوراق بدهی را تبیین خواهد کرد. بررسی وضعیت بازارسهام توسط دکتر روح ا... حسینی مقدم و تحلیل صنایع پیشرو در این بازار با دکتر فرهنگ حسینی پایان بخش همایش بورس ۱۴۰۰ خواهد بود.

چطور ثبت نام کنیم؟

آشتیانی عراقی درخصوص روش حضور در این همایش گفت: به دلیل شرایط خاص موجود همایش به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد بنابراین علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.finco.capital و انتخاب نحوه حضور ثبت‌نام کنند ضمن آنکه دبیرخانه همایش با شماره ۴۱۶۷۴۱۰۲ الی ۱۰۷ پاسخگوی پرسش‌های احتمالی است.

وی در انتها یادآوری کردکه به حاضران در همایش گواهینامه حضور تقدیم می‌شود.

ارسال نظر