|
کدخبر: 154868

فوری / خبر مهم درباره دریافت وام سهام عدالت

یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

بورس فوری / خبر مهم درباره دریافت وام سهام عدالت

محمدعلی محمودزاده، یک مقام مسئول در نظام بانکی اظهارکرد: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک‌های عامل فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: افرادی که حساب بانک‌های عامل تعیین شده را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده‌اند، می‌توانند از طریق نرم افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: در این فرآیند، احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام‌کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.

محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند، گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • ناشناس ارسالی در

    سهام عدالت مثل دادن عکس نان درون آیینه ب ه مردم است.
    نمیتوانند عدالت برقرار کنند،سهامشو توضیع میکنند حداقل مردم سرگ رم باشند تا دولت بتواند یک خاکی بر سرش ب ریزد.

  • جهانگیر زند ارسالی در

    با سلام بنده احراز هویت وسجاد م. کامل انجام دادم باز نیاز هست سجام دهم چطور نتیجه شما آگاه شوم ازچه سایت یاپیام شماره ملی 1972123440.. شماره همراه 09130161469 موفق باشید

  • محمد ارسالی در

    سلام
    یعنی این کارت فقط در فروشگاه‌های منتخب اعتبار دارد
    یعنی نمیشه از جایی دیگه ،و یا در زمینه ای غیر فروشگاه از اون استفاده کرد ،اگه اینجوریه که این به نفع فروشگاه‌های منتخب هست که در اصل دارن رانت دریافت میکنن نه مصرف کننده ،یعنی اینجور که شما میگید با این این کارت حتی. نمیشه 4 لیتر بنزین زد ،
    به به چه. کردین

  • ناشناس ارسالی در

    سل

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.ما ندانستیم این وام یاتسهیلات است ک ه آقایون به مردم میدهند یا دولت محترم از طریق چند فروشگاه چرچی گریی وبانکها صاحب فروشگاهها میخواهند اصناف وبازارراتعطیل و فروش قسمتی ازخورود خوراکی تاریخ گدشته فر وشگاههای خودتون به خورد ملت بدهید به طاه رهم ازعدالت دم بزنید فیش اب برق گاز پول میخواهد دکتردوا پول میخواهد پوشاک پول می خواهد خدایا این مسول باریا کاریی میخواهی د چکار کنید این وام است یادروبلا این عدا لت است یا اجرای ضلالت .فقرا سردرنمیارن م یرن ثبت نام میکنن یهوی میبینند سهام باده وا شد حرفای دهن پرکن کم بزنید خداوند توس رکسانی که با ادا اطفال محرومین راظلم میک نند نبخشد دیگه بس است ول کنید این بدبختا تووضعیت کرونایی برو سجام بیا
    بس ک نینننننید مارا دیونه کردیدایقدر بدوبدو

ارسال نظر