|
کدخبر: 301355

سوپرایز توییتر برای شیبا اینو + عکس

شیبا اینو (SHIB)، یک میم کوین محبوب که از روی نژاد یک نوع سگ به همین اسم، نام‌گذاری شده است، اخیراً یک علامت طلایی را در حساب توییتر خود دریافت کرده که نشان‌دهنده وضعیت آن به عنوان یک حساب تجاری رسمی، بر اساس برنامه سازمان‌های تایید‌شده توییتر است. این پلتفرم که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد، در روزهای گذشته توسط مالک آن، ایلان ماسک نام تجاری خود را به X تغییر داده و اکنون علامت‌های رنگی مختلف را برای حساب‌های تأیید‌شده معرفی کرده است.

بانک و بیمه سوپرایز توییتر برای شیبا اینو + عکس

لازم به ذکر است که تغییر نام تجاری از توییتر به X بدون چالش نبوده است. تصمیم ایلان ماسک برای تغییر نام تجاری این پلتفرم منجر به کاهش قابل توجهی در ارزش آن شد و برآوردها حاکی از زیان بین ۴ تا ۲۰ میلیارد دلاری است.

علامت طلایی که اکنون در حساب شیبا اینو با ۳.۷ میلیون دنبال‌کننده نمایش داده می‌شود، نشان‌دهنده به رسمیت شناختن آن به عنوان یک حساب تجاری است. برای واجد شرایط بودن برای این وضعیت، شرکت‌ها باید در برنامه سازمان‌های تایید‌شده توییتر ثبت نام کنند و هزینه اشتراک ماهانه ۱۰۰۰ دلاری بپردازند. مزایای تبدیل شدن به یک سازمان تاییدشده عبارتند از: علامت رنگی، آواتار مربعی، دسترسی به ویژگی‌های توییتر بلو و امکان افزودن حساب‌های وابسته.

شیبا-توییتر۱

دستیابی شیبا اینو به علامت طلایی باعث ایجاد هیجان در میان پیروانش شده است؛ زیرا نشان‌دهنده نفوذ و شناخت روزافزون این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم X است.

علی‌رغم موانع موجود، وضعیت تایید‌شده شیبا اینو در این پلتفرم به عنوان یک سیگنال مثبت برای چشم‌انداز آینده این ارز دیجیتال عمل می‌کند و ممکن است منجر به گمانه‌زنی‌های بیشتر در مورد پیامدهای آن در بازار شود. به عنوان یک حساب تجاری رسمی شناخته‌شده، شیبا اینو اعتبار و احتمال بیشتری برای دیده شدن کسب می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند حضور آن را در جامعه ارزهای دیجیتال تقویت کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها