|
کدخبر: 301064

تاثیر تغییر لوگوی توییتر بر قیمت دوج کوین

اعلامیه توییتر، مبنی بر بازسازی و تغییر لوگوی پرنده آبی خود، باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران زیادی به دوج کوین (DOGE) شده است. این موضوع منجر به رشد قابل‌توجه و بیش از ۶ درصدی قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته شده است. قیمت این ارز دیجیتال به سطوحی رسید که از اوایل ماه می، زمانی که قبلا شروع به کاهش کرده بود، مشاهده نشده بود.

اقتصاد تاثیر تغییر لوگوی توییتر بر قیمت دوج کوین

در زمان نگارش این خبر، دوج با ۴.۶۹ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، ۷.۷ درصد افزایش در هفته قبل و رشد چشمگیر ۱۱.۳۴ درصد در ماه گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۸ دلار معامله می‌شود. افزایش قیمت دوج کوین با الگوی تاریخی واکنش به اظهارات عمومی ایلان ماسک مطابقت دارد که منجر به افزایش ۲۳۲۰۰ درصدی در گذشته و اصلاح اخیر قیمتی از سطح مقاومت مهم در ۰.۰۷۵ دلار شد. کریپتو تونی (Crypto Tony)، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، این سطح را به عنوان یک محرک حیاتی برای ورود به یک موقعیت خرید شناسایی کرد، و پیش‌بینی می‌شود که سطح مقاومت قابل‌توجه بعدی در ۰.۰۹۵ دلار باشد.

به طور کلی، علاقه ناشی از تغییر لوگوی توییتر و نفوذ ماسک همچنان به سودهای قابل‌توجهی برای دوج کوین منجر می‌شود و سرمایه‌گذاران از نزدیک به دنبال تحولات بیشتر در مسیر قیمت ارزهای دیجیتال هستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها