|
کدخبر: 296005

افزایش قیمت شیبا در راه است

شبکه شیبا اینو شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت خود بوده که منجر به ایجاد موجی از آدرس‌های جدید SHIB شده است. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر مشهور رمزارز، در ۲۶ می، ۲,۵۳۸ آدرس جدید ظاهر شد که نشان‌دهنده بالاترین رشد در سه ماه گذشته است.

اقتصاد افزایش قیمت شیبا در راه است

چیزی که این پیشرفت را جذاب‌تر می‌کند، افزایش همزمان فعالیت با بازگشت توکن Shiba Inu به پایین‌ترین سطح محلی خود، یعنی تقریباً ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار در هر SHIB، است. متعاقباً، ارزش این توکن طی سه روز گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه شدید خریداران با رسیدن قیمت به این محدوده خاص است.

افزایش ناگهانی ایجاد آدرس شیبا نشان‌دهنده علاقه و مشارکت فزاینده در این ارز دیجیتال است. با ایجاد آدرس‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران، شبکه گسترش می‌یابد که منجر به افزایش نقدینگی و مشارکت در بازار می‌شود. در نتیجه، این افزایش فعالیت احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی بر بازار کلی SHIB خواهد داشت.

باید دید که اکوسیستم شیبا اینو چگونه بیشتر تکامل خواهد یافت و آیا افزایش رشد آدرس تأثیری پایدار بر قیمت این توکن خواهد داشت یا خیر. در حال حاضر، حرکت قیمت SHIB آشکارا به احساسات عمومی بازار بستگی دارد و میم‌کوین‌ها یا شیباریوم هیچ تأثیری روی قیمت آن ندارند. بازار عمومی نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد و کمتر از سه روز تا پایان «فروش ماه می» باقی مانده است.

 

منبع: رمزارز نیوز
  • محسن ارسالی در

    سلام امیدوارم البته خبر فاندامنتال نمیشه زیاد حساب کرد ولی از بورس خیلی بهتره

ارسال نظر