|
کدخبر: 301340

ایلان ماسک: نام توییتر را شیبا اینو گذاشتیم، نشد!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک توییتر، در پاسخ به واکنش یکی از کاربران توییتر به تغییر نام تجاری این پلتفرم به X، اشاره شگفت‌انگیزی به نام شیبا اینو کرد.

فناوری ایلان ماسک: نام توییتر را شیبا اینو گذاشتیم، نشد!

ماسک از لوگوی جدید توییتر به نام X به عنوان بخشی از اصلاحات این پلتفرم رونمایی کرده است. در واکنش به این موضوع، یکی از کاربران اظهار داشت که حتی اگر توییتر به یک الاغ تغییر نام دهد، باز هم هر روز به مدت ۶ ساعت در این رسانه اجتماعی وقت می‌گذارد و به این ترتیب، به اشتیاق خود برای این پلتفرم اشاره کرد. ایلان ماسک با یک ایموجی خنده‌ به این گفته کاربر پاسخ داد و پس از آن به شیوه معمول خود اظهارنظر کرد:

منظور ماسک از تغییر نام توییتر به سگ شیبا اینو به ماه آوریل برمی‌گردد، زمانی که لوگوی پرنده آبی آن برای مدت کوتاهی با دوج کوین جایگزین شد.

ماسک که به خاطر عشق به میم کوین‌ها شناخته می‌شود، قبلاً در مورد آلت کوین‌هایی مانند دوج کوین، بیبی دوج کوین، شیبا و پپه توییت کرده بود، اما اشاره او به آنها غیرمستقیم بوده است.

در همین حال، انجمن شیبا اینو به سومین سالگرد تاسیس خود نزدیک می‌شود و یکی از اعضا درباره این نقطه عطف ابراز هیجان کرد. پروژه شیبا از یک میم کوین به یک اکوسیستم کامل، شامل محصولاتی از جمله متاورس، بازی برای کسب درآمد، غذا، لباس و اقلام فیزیکی، تبدیل شده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها