|
کدخبر: 300878

پیش بینی مهم از قیمت شیبا در هفته جاری

یک نهنگ مرموز شیبا اینو (SHIB) گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد روند قیمت این میم کوین محبوب ایجاد کرده است. در ۱۹ جولای، حساب توییتری WhaleAlert@ از انتقال ۲٫۴۱۶ تریلیون توکن شیبا خبر داد.

اقتصاد پیش بینی مهم از قیمت شیبا در هفته جاری

بررسی مجدد در پلتفرم تازه تأسیس‌ Arkham Intelligence نشان داد که آدرس ارسال‌کننده، ۰x۳۴e با شعبه آمریکایی صرافی بایننس، یعنی BinanceUS مرتبط است. در همین حال، آدرس کیف پول دریافتی ۰x۰۵۸ هنوز شناسایی نشده است.

قیمت شیبا در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷۷ دلار قرار دارد، به این معنی که انتقال مرموز ۲٫۴ تریلیون شیبا تقریباً ۱۸ میلیون دلار ارزش داشته است. وقتی نهنگ‌ها چنین نقل و انتقالات بزرگی را انجام می‌دهند، اغلب باعث تحرکات عظیم قیمت می‌شود؛ زیرا سایر سرمایه‌گذاران تیزبین تلاش می‌کنند تا تجارت را پیش ببرند.

با این حال، با ناشناخته بودن آدرس کیف پول دریافتی، اعضای جامعه شیبا حدس می‌زنند که تراکنش صرافی BinanceUS می‌تواند به راه‌اندازی قریب‌الوقوع بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) در ماه آینده مرتبط باشد.

اگر این احساسات خوش‌بینانه درست باشند، می‌توان انتظار داشت تا گاوها دوباره برگردند و قلمرو ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلاری را پس بگیرند.

علاوه بر این، کاهش عرضه شیبا در صرافی‌ها و همچنین، افزایش ۱۱۵ درصدی آدرس‌های جدید شیبا در ۷ روز گذشته، نیز خوش‌بینی گسترده در سراسر اکوسیستم شیبا در این هفته را تأیید می‌کند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، ارزش دلاری کل عرضه شیبا در سراسر صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده تا ۱۴ ژوئیه، ۱٫۴ میلیارد دلار بود. اما تا ۲۱ ژوئیه، این رقم به ۱٫۳۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

سرمایه‌گذاران اغلب کاهش ذخیره یک رمزارز در صرافی‌ها را به عنوان یک سیگنال صعودی تعبیر می‌کنند؛ چون نشان می‌دهد که سرمایه گذاران بیشتری به جای فروش سریع به دنبال هولد کردن آن هستند.

به طور خلاصه، اگر دارندگان متقاعد شوند که نهنگ اسرارآمیز به دنبال فروش نیست، گمانه‌زنی‌های مداوم پیرامون قیمت شیبا می‌تواند به یک رالی گاوی تبدیل شود.

با توجه به جو مثبت بازار و کاهش عرضه در صرافی‌ها، شیبا می‌تواند سطح قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار را هدف قرار دهد.

اما در حال حاضر، گاوها ممکن است با مقاومتی در حدود ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ روبرو شوند. همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌شود، ۴۰۷ هزار سرمایه‌گذاری که در مجموع ۲۸۸ تریلیون توکن شیبا را با حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند باعث عقب‌نشینی شوند. با این وجود، اگر این سطح مقاومتی از سر راه برداشته شود، قیمت شیبا می‌تواند به ۰٫۰۰۰۰۱ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت شیبا به زیر ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار برسد، خرس‌ها می‌توانند این سناریوی صعودی را باطل کنند. با این حال، همانطور که در شکل بالا مشاهده می‌شود، ۶۵،۴۴۰ آدرسی که ۳۲٫۵ تریلیون توکن شیبا را با حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند پشتیبانی صعودی ارائه دهند. اما اگر خرس‌ها بتوانند این دیوار خرید را پایین بیاورند، قیمت شیبا ممکن است تا ۰٫۰۰۰۰۰۶ دلار سقوط کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها