|
کدخبر: 313662

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/بازار کریپتو/هوش مصنوعی

آینده درخشان در انتظار این ۳ ارز دیجیتال

در پی تحولات اخیر در شرکت اوپن اِی‌آی (OpenAI)، از جمله برکناری سم آلتمن، مدیرعامل سابق این شرکت، افزایش قابل‌توجهی در ارزش ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی مشاهده شده است.

اقتصاد آینده درخشان در انتظار این ۳ ارز دیجیتال

در حالی که بازار کریپتو در بلاتکلیفی به سر می‌برد، توجه سرمایه‌گذاران به توکن‌های هوش مصنوعی جلب شده است. در این مطلب، نمودار ۳ رمزارز مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را که ساختار صعودی جالب توجهی دارند، با هم بررسی می‌کنیم.

رندر توکن

رندر توکن (RNDR) در این هفته یکی از بهترین عملکردها را داشت و قیمت آن با یک رشد قابل‌توجه ۷۲ درصدی، از ۲٫۱ دلار به ۳٫۶ دلار رسید.

این رالی چشمگیر با یک بریک آوت از خط مقاومت الگوی مثلث متقارن تقویت شد که نشان‌دهنده حضور قوی خریداران است. در ۲۰ ماه گذشته، قیمت RNDR در یک محدوده در نوسان بود، اما این بریک آوت نشان‌دهنده تغییر قابل‌توجهی در پویایی بازار است.

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

 

در زمان نگارش این خبر، رندر با قیمت ۳٫۵۸ دلار معامله می‌شود و افزایش اخیر از مرز ۳٫۳ دلار، مسیر برای رشد بیشتر را هموار کرده است. اگر مومنتوم فعلی حفظ شود، هدف بعدی برای RNDR می‌تواند ۴٫۲۵ دلار باشد و این رمزارز حتی می‌تواند تا ۵٫۷ دلار هم صعود کند.

گراف

روند قیمت گراف (GRT) از اواخر ماه اکتبر شروع به بهبودی قوی کرد، قیمت از کف ۰٫۱۶۵ دلاری بازگشت و یک رشد ۱۱۳ درصدی را به ثبت رساند. با این حال، عدم اطمینان بیشتر در بازار کریپتو منجر به کاهش جزئی قیمت GRT شد و آن را به ۰٫۱۲ دلار رساند. لازم به ذکر است که این سطح با فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد مطابق است که نشان‌دهنده یک اصلاح قوی و سالم بوده و زمینه را برای بهبود پایدار گراف فراهم می‌کند.

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

 

شکل‌گیری اخیر یک الگوی کف دوقلو در این مقطع، یک سیگنال صعودی است که به طور بالقوه باعث افزایش علاقه خریداران می‌شود. علاوه بر این، با رشد روزانه ۳٫۵۵ درصدی، خریداران بر مقاومت یقه الگو در ۰٫۱۴ دلار غلبه کرده‌اند. اگر قیمت بالاتر از این آستانه بحرانی حفظ شود، می‌توان یک رشد ۱۴٫۶ درصدی دیگر را برای گراف پیش‌بینی کرد که انتظار می‌رود قیمت GRT را به سطح ۰٫۱۶ دلار برساند.

فچ.اِی‌آی

در نمودار تایم فریم روزانه، توکن فچ.اِی‌آی (FET) یک روند بازیابی ۹ ماهه را در قالب الگوی ته گرد نشان می‌دهد. این برگشت صعودی نشان‌دهنده رشد پایدار است و نقاط ورودی متعددی را برای خریداران به منظور پیوستن به روند صعودی ارائه می‌دهد. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰٫۵۳ دلار معامله می‌شود و به طور پیوسته به سمت مقاومت مهم گردن الگو در ۰٫۶۱ دلار پیش می‌رود.

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

صعود به بالاتر از این سطح مقاومتی به طور بالقوه می‌تواند فشار خرید را تقویت کند. چنین سناریویی می‌تواند مسیر را برای صعود فچ.اِی‌آی به سمت آستانه روانی و مهم ۱ دلار هموار کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها