|
کدخبر: 313177

رشد ۲۵۰۰ درصدی قیمت این میم کوین!

میم کوین (Memecoin) با نماد اختصاری MEME، یک ارز دیجیتال جدید که اخیراً راه‌اندازی شد و با ثبت سود شگفت‌انگیز ۲،۵۰۰ درصدی خود پس از لیست شدن در صرافی‌های مختلف، از جمله بایننس، سر و صدای زیادی به پا کرد، یک رالی صعودی جدید را آغاز کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است.

اقتصاد رشد ۲۵۰۰ درصدی قیمت این میم کوین!

بر اساس داده‌های بازار، میم کوین امروز ۱۵ نوامبر، بالاترین رکورد تاریخی خود را در محدوده ۰٫۰۴ دلار به ثبت رساند. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت میم کوین کمی عقب‌نشینی کرده، اما همچنان یک رشد بیش از ۸ درصد را در بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد.

حجم معاملات میم کوین هم بیش از ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر شده و این رمزارز اکنون در جایگاه ۱۱۵ بازار قرار دارد. این رشد قابل‌توجه در حالی اتفاق می‌افتد که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شاهد اصلاح است و رمزارزهای برتر بازار، همچون بیت کوین و اتریوم، با موانعی بر سر راه صعود خود مواجه شده‌اند.

رشد اخیر میم کوین، موج دوم افزایش قیمت آن است که در کمتر از یک ماه پس از راه‌اندازی صورت می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این موج جدید، به دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و افزایش فشار خرید تقویت شده باشد.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها