|
کدخبر: 312666

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت ریپل

نهنگ ها در بازار ریپل ماندگار شدند / افزایش قیمت در راه است؟

در تاریخ ۱۰ نوامبر، چندین تراکنش‌ مهم از سوی نهنگ‌های ریپل که شامل انتقال ۱۵۰ میلیون توکن ریپل (XRP) بود، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

اقتصاد نهنگ ها در بازار ریپل ماندگار شدند / افزایش قیمت در راه است؟

پس از پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، قیمت‌ این ارز دیجیتال نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرده و نهنگ‌ها میلیون‌ها توکن را جابه‌جا کرده‌اند و به طور بالقوه بر احساسات بازار تأثیر گذاشته‌اند.

در این بین، تراکنش‌های مهمی شامل انتقال ۲۴.۷۰ میلیون ریپل از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Bitso و انتقال ۲۳.۴۰ میلیون ریپل دیگر به صرافی Bitstamp شناسایی شد. این تحرکات از سوی نهنگ‌ها، گمانه‌زنی‌ها را در مورد افزایش عرضه این ارز دیجیتال ایجاد کرده که نشان‌دهنده احساسات نزولی در بازار است.

در مقابل، یک تراکنش قابل‌توجه دیگر، شامل انتقال ۱۰۰ میلیون ریپل از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول دیگر شناسایی شد. به نظر می‌رسد که این انتقال برخلاف انتقال‌های انجام شده به صرافی‌ها بوده است. انتقال توکن‌ها بین کیف پول‌های ناشناخته می‌تواند منعکس‌کننده‌ احساسات صعودی در قبال این ارز دیجیتال باشد.

در میان این نقل و انتقالات، قیمت ریپل به ۰.۶۶ دلار کاهش یافته و ارزش بازار آن نیز به ۳۶.۲۹ میلیارد دلار رسیده است. علی‌رغم نوسانات اخیر، ریپل رشد ۱۰ درصدی در هفته گذشته و ۴۰ درصدی را در ۳۰ روز گذشته تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که کنفرانس Ripple Swell در دوبی بدون اعلام زمان عرضه اولیه سهام (IPO) ریپل به پایان رسید و همین موضوع، باعث عدم اطمینان سرمایه‌گذاران شده است. در واقع، عدم پیگیری IPO توسط ریپل، ممکن است باعث کاهش جزیی قیمت این ارز دیجیتال شده باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها