|
کدخبر: 312281

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/چین لینک

چین لینک نهنگ‌ها را به سمت خود کشاند / خرید ۳۱۲ هزار واحد در ۸ ساعت!

گزارش‌ها حاکی از آنند که یک نهنگ، مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را جمع‌آوری کرده است. به گزارش پلتفرم Lookonchain، این نهنگ در هشت ساعت گذشته، ۳۱۲،۹۰۱ واحد LINK به ارزش تقریباً ۳٫۸۱ میلیون دلار را خریداری کرده است.

اقتصاد چین لینک نهنگ‌ها را به سمت خود کشاند / خرید ۳۱۲ هزار واحد در ۸ ساعت!

این سرمایه‌گذار بزرگ یا نهنگ که به آنها در اصطلاح «پول هوشمند» نیز گفته می‌شود، سابقه معاملات پرسودی در فضای کریپتو دارد و از معاملات ۱۰ توکن مختلف، مجموعاً بیش از ۳٫۹ میلیون دلار سود کرده است.

در همین حال، پلتفرم ردیابی Whale Alert نیز گزارش داده که ۳٫۸ میلیون LINK، به ارزش حدودی ۴۶ میلیون دلار، بین کیف پول‌های ناشناس جابه‌جا شده است. این تراکنش که بر بستر بلاکچین اتریوم ثبت شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده و فعالان بازار در مورد تأثیرات احتمالی آن گمانه‌زنی می‌کنند.

معامله‌گران حرفه‌ای اغلب نقل و انتقالات یک ارز دیجیتال در مقیاس بزرگ را به دقت زیر نظر می‌گیرند؛ زیرا چنین تراکنش‌هایی ممکن است قبل از رویدادهای مهمی مانند سفارشات فروش بزرگ یا ذخیره انبوه نقدینگی انجام شوند.

بر اساس داده‌های بازار، چین لینک در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۲٫۵ دلار معامله می‌شود که بیش از ۱۳ درصد در یک هفته گذشته رشد دارد. علاوه بر این، حجم معاملاتی این ارز دیجیتال نیز در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها