|
کدخبر: 309394

نهنگ‌های ریپل به انبار کردن ادامه می‌دهند / افزایش قیمت در راه است؟

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰۰ میلیون ریپل (XRP) دارند، در سال گذشته در حال افزایش ذخایر خود بوده‌اند.

اقتصاد نهنگ‌های ریپل به انبار کردن ادامه می‌دهند / افزایش قیمت در راه است؟

این کوسه‌ها و نهنگ‌ها در حال حاضر تقریباً ۷٫۹ میلیارد دلار دارایی دارند که ۲۶٫۸ درصد از عرضه در گردش را تشکیل می‌دهد. برای مقایسه، در نظر بگیرید که این گروه از سرمایه‌گذاران در اکتبر سال ۲۰۲۲، ۷٫۱۶ میلیارد دلار XRP داشتند.

برخی ممکن است تصور کنند که سرمایه‌گذاران در جولای امسال، زمانی که ریپل اولین پیروزی بزرگ خود را در دعوای حقوقی طولانی‌مدت خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دست آورد، شروع به خرید انبوه این رمزارز کردند.

با این حال، نمودار سنتیمنت نشان می‌دهد که این روند انباشت از نوامبر سال گذشته در حال افزایش بوده است. در آن زمان، صنعت کریپتو شاهد یکی از تاریک‌ترین روزهای خود بود – ورشکستگی و سقوط غول رمزارزی FTX. حتی پیش از آن، کوسه‌ها و نهنگ‌های ریپل از ماه می ۲۰۲۲ که همزمان با وقوع یک بحران دیگر بود (فروپاشی اکوسیستم ترا)، شروع به افزایش ذخایر خود کرده بودند.

بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان معتقدند که پیروزی قاطع شرکت ریپل در برابر SEC، همکاری‌های بانکی جدید این تیم، مطلوب‌تر شدن شرایط اقتصاد کلان، روند بازار، پیشرفت‌های فناورانه و موارد دیگر، همگی می‌توانند به افزایش قیمت XRP منجر شوند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها