|
کدخبر: 312039

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین

پیش بینی مهم از قیمت رمزارز محبوب

کاردانو (ADA) در میان بازار پررقابت این روزهای ارزهای دیجیتال، خوش درخشیده است. بررسی دقیق حرکات نمودار کاردانو در مدت اخیر، حاکی از نشانه‌های مثبتی است که دید جامعی از روند صعودی را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

اقتصاد پیش بینی مهم از قیمت رمزارز محبوب

در نمودار کاردانو یک مسیر صعودی چشمگیر مشهود است. این کوین در یک روند صعودی ثابت قرار گرفته و با ایجاد هر کندل جدید، به تدریج بالاتر رفته است.

چنین حرکت صعودی منسجمی اغلب نشانی از اعتماد قوی سرمایه‌گذاران دارد و به نظر می‌رسد که این احساسات قویاً حمایت می‌شود.

همراه با افزایش قیمت، حجم معاملات کاردانو نیز افزایش یافته است. حجم معاملات رو به رشد، همراه با حرکت صعودی قیمت، معمولاً نشان می‌دهد که این رالی صرفاً یک حرکت اتفاقی نیست، بلکه پشتوانه محکمی دارد. افزایش حجم، حاکی از آن است که تعداد بیشتری از معامله‌گران در این اقدام مشارکت دارند و نقدینگی بیشتر و به طور بالقوه ثبات را برای این دارایی به ارمغان می‌آورند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) که سرعت و تغییر حرکات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند، برای کاردانو ثابت است. RSI پایدار در یک روند صعودی، نشان می‌دهد که این دارایی دچار اشباع خرید یا اشباع فروش نشده است و این امر به پایداری عملکرد فعلی کاردانو اشاره دارد.

نکته مهمی که در مورد کاردانو وجود دارد، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) است. عبور از این شاخص مهم، اغلب به عنوان یک علامت صعودی تفسیر می‌شود و تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران جدید را که مشتاق حرکت در این روند هستند، به سمت خود جذب می‌کند.

با این حال، هر رالی صعودی یا نزولی، دوره استراحت نیز دارد. بنابراین علی‌رغم حرکات فعلی کاردانو، به احتمال زیاد شاهد یک توقف در اطراف سطح قیمت فعلی خواهیم بود. این تثبیت لازم است و از ورود دارایی به محدوده اشباع خرید جلوگیری و طول عمر فاز صعودی آن را تضمین می‌کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها