|
کدخبر: 310483

شبکه اجتماعی کاردانو راه‌اندازی شد + جزئیات

در تاریخ ۱۸ اکتبر، تیم کاردانو اسپات (Cardano Spot) اولین برنامه رسانه اجتماعی مستقر در شبکه کاردانو را راه‌اندازی کرد. طبق گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی نوظهور با هدف توانمندسازی و ایجاد ارتباط بین علاقه‌مندان به بلاکچین کاردانو ساخته شده و اکنون برای کمک به پروژه‌های بومی آن آماده است.

اقتصاد شبکه اجتماعی کاردانو راه‌اندازی شد + جزئیات

بلاکچین کاردانو میزبان هزاران پروژه در حال انجام است و یک جامعه پر جنب و جوش با بیش از چهار میلیون کیف پول دارد. کاردانو اسپات برای پاسخگویی به این پروژه‌های بومی و جوامع آنها طراحی شده و ویژگی‌های جذابی همچون «کانون انجمن، اخبار، کتابخانه پروژه‌ها، تقویم رویدادها، وضعیت بازار، چند زبانه بودن و غیره» را ارائه می‌دهد.

به این ترتیب، از طریق برنامه اجتماعی کاردانو اسپات، کاربران وب ۳ می‌توانند با اکوسیستم کاردانو در تعامل بوده و در مورد موضوعاتی همچون «پروژه‌های دیفای مبتنی بر شبکه کاردانو» و «نحوه ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض در کاردانو (CNFT)» اطلاعات کسب کنند. این برنامه اکنون برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

سباستین زیلیاکوس، یکی از بنیانگذاران کاردانو اسپات، بیان داشت، رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز، آینده نحوه تعامل، ارتباط و کسب پاداش از طریق مشارکت مردمی هستند. ما خوشحالیم که اولین شبکه اجتماعی را با حمایت جامعه در شبکه کاردانو راه‌اندازی کردیم.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها