|
کدخبر: 303479

پیش بینی مهم / رشد ۳ هزار درصدی قیمت کاردانو

داده‌های بازار نشان می‌دهند که کاردانو (ADA) برای حدود ۳۲۹ روز در محدوده معاملاتی ۰.۲۴ تا ۰.۴۶ دلار به دام افتاده و در عبور از مقاومت ۰.۳۰ دلار با مشکل مواجه شده است. اگرچه در ماه گذشته شاهد افزایش قیمت کاردانو به بالاتر از این ناحیه بودیم، اما این افزایش‌ قیمت موقتی بود.

اقتصاد پیش بینی مهم / رشد ۳ هزار درصدی قیمت کاردانو

با این حال، به گفته تحلیلگران، این مرحله انباشت یادآور رفتار قیمتی کاردانو بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ است که برای ۶۶۵ روز، در محدوده معاملاتی ۰.۱۰ تا ۰.۰۲۸ دلار در نوسان بود. این دوره انباشت طولانی مدت با یک شکست خیره‌کننده در قیمت کاردانو به میزان ۲,۹۸۵ درصد همراه شد.

علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است که داده‌های تاریخی حاکی از یک بریک آوت احتمالی دیگر برای کاردانو در فوریه سال ۲۰۲۴ است، اگرچه نبود نقدینگی جدید و فشار خرید ممکن است مانع از یک روند صعودی قابل توجه برای این ارز دیجیتال شود.

در حال حاضر، کاردانو با قیمت ۰.۲۹ دلار معامله می‌شود. عملکرد آن در هفته گذشته تقریباً ثابت بوده و تنها ۰.۴۴ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. اما در ماه گذشته، کاردانو افت قابل توجهی بیش از ۱۷ درصدی را تجربه کرد که منجر به کاهش ۱.۶ میلیارد دلاری ارزش بازار این ارز دیجیتال شد. با وجود این، از ابتدای سال تاکنون و با توجه به رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت کاردانو هم بیش از ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، تصمیم دارد تمام قراردادهای کاردانو و پالیگان (MATIC) را در تاریخ ۱۷ آگوست از فهرست خود حذف کند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که این دو ارز دیجیتال، در میان دیگر رمزارزهای معرفی‌شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت‌های اخیر خود علیه دو صرافی بایننس و کوین بیس، به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شدند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها