|
کدخبر: 278849

شمارش معکوس برای رونمایی از شاسی بلند ۲۰۰۰ اسب بخاری + تصاویر

شرکت دراکو موتورز با انتشار تیزری اعلام کرد شاسی‌بلند دراگون در پنجشنبه ۲۶ آبان ماه به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. دراکو چند سال پیش بود که با معرفی خودروی GTE شکل گرفته بر پایه فیسکر کارما در صنعت خودروسازی مطرح شد.

پس از آن بود که این شرکت معرفی شاسی‌بلند دراگون را با شکلی کوپه مانند اعلام کرد و البته درباره آن ادعاهای بسیار برجسته‌ای دارد. ابتدا می‌خواهیم درباره طراحی این خودرو صحبت کنیم هرچند تیزر منتشر شده جزئیات زیادی از شاسی‌بلند دراکو دراگون را بازگو نمی‌کند اما می‌دانیم که این خودرو از چراغ‌های جلوی تیز با دیلایت های LED، سپر و جلوپنجره برجسته و درب‌های گالوینگ استفاده خواهد کرد. همچنین طی هفته‌های گذشته تصاویر نسبتاً واضحی از این خودرو در زمان فیلم‌برداری تبلیغاتی ثبت شد و توانستیم تا حد زیادی با طراحی آن آشنا شویم.

دراگون

خاص‌ترین و مرموزترین جنبه طراحی دراگون به ۴ یا ۵ نفره بودن آن مربوط می‌شود زیرا به نظر می‌رسد این خودرو فقط از دو درب گالوینگ استفاده می‌کند. ظاهراً دراکو در طراحی محصول خود از کونیگ زگ جمرا الهام گرفته است. اگرچه استفاده از این نوع طراحی منجر به راحتی بیشتر سرنشینان نخواهد شد اما نتیجه آن ارائه طراحی بسیار یکدست و روان است.

دراگون

دراکو می‌گوید شاسی‌بلند دراگون از چهار پیشرانه الکتریکی استفاده خواهد کرد و قدرت ترکیبی ۲۰۰۰ اسب بخار خواهد داشت. یک ماژول باتری ساخت خود این شرکت نیز پشتیبان پیشرانه‌ها خواهد بود. این شرکت مدعی شده شاسی‌بلند جدیدش توانایی رسیدن از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت ظرف ۱.۹ ثانیه را دارد و حداکثر سرعتش نیز به ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ظاهراً دراگون می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۹ ثانیه طی کند. هنوز مشخص نیست سقف تولید شاسی‌بلند دراکو دراگون چه تعداد خواهد بود و این شرکت اشاره‌ای به قیمت و زمان تحویل آن نیز نکرده اما انتظار قیمت بسیار بالایی را داریم زیرا خودروی GTE یاد شده بهای ۱.۲۵ میلیون دلاری داشته است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها