|
کدخبر: 258708

شاسی بلند یعنی این + تصاویر

جی‌ام‌سی در پاییز گذشته هم‌زمان با رونمایی از فیس‌لیفت پیکاپ سی‌یرا، نسخه لوکس‌تری از آن را هم با نام دنالی اولتیمیت معرفی کرد. حال این شرکت از یوکان دنالی اولتیمیت هم پرده‌برداری کرده است که پرچم‌دار جدید خانواده یوکان محسوب می‌شود.

اقتصاد شاسی بلند یعنی این + تصاویر

جی‌ام‌سی در این نسخه، یوکان دنالی را با تریم‌های اختصاصی هم در بیرون و هم در داخل تزئین کرده است. در بیرون، قسمت‌های کرومی تیره جدید در جلو، لوگوی مشکی‌رنگ GMC، زه کرومی روشن دور پنجره‌ها، کروم بیشتر در پایین درها و رینگ‌های ۲۲ اینچی هفت پره ویژه اولتیمیت با ترکیبی از رنگ تیره و کروم جلب‌توجه می‌کند.

یوکان۲

هرچند این تغییرات بیرونی برای افراد تیزبین قابل‌توجه خواهند بود اما تفاوت‌های واقعی یوکان دنالی اولتیمیت با دنالی معمولی در داخل خود را نشان می‌دهند. در اینجا، هر سه ردیف صندلی‌ها با چرم خالص و باکیفیت تمام دانه‌دار یا همان فول گرین پوشیده شده‌اند درحالی‌که در جلو، راننده و سرنشین از تنظیم برقی ۱۶ جهته صندلی‌ها با ماساژور هم بهره می‌برند. علاوه بر این، دوخت متضاد و نشان‌های اولتیمیت به همراه‌ تریم چوبی قهوه‌ای و تریم آلومینیومی هم کابین این یوکان مجلل را زیباتر و لوکس‌تر کرده‌اند. این نسخه همچنین به سیستم صوتی Bose با ۱۸ بلندگو هم مجهز شده که تعدادی از این بلندگوها به‌طور یکپارچه در پشت‌سری‌های جلو تعبیه شده‌اند.

یوکان۳

در بخش تکنولوژی هم دنالی اولتیمیت اولین یوکانی است که به سیستم نیمه خودران سوپر کروز مجهز شده است. این سیستم قابلیت تغییر خط خودکار و یدک کشی تریلر در جاده‌ها به‌صورت هندز فری یا بدون نیاز به دخالت دست را دارد. نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی اطلاعاتی-سرگرمی در میانه داشبورد به‌صورت استاندارد به اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز است درحالی‌که وای فای هات اسپات هم قابل سفارش خواهد بود.

یوکان۴

در بخش قدرت و پرفورمنس اما یوکان دنالی اولتیمیت چیز جدیدی ارائه نمی‌کند زیرا پیشرانه‌های قابل انتخاب برای آن، همان ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل با ۲۷۷ اسب بخار قدرت هستند که به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند. البته در این نسخه سیستم کنترل سواری مغناطیسی، تعلیق بادی تطبیقی و سامانه چهارچرخ محرک همگی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

یوکان دنالی اولتیمیت در پاییز امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد و با مدل ۲۰۲۳ به فروش خواهد رسید. جی‌ام‌سی هنوز قیمت این شاسی‌بلند لوکس را اعلام نکرده است ولی قطعاً از یوکان دنالی معمولی که در نسخه پایه محرک عقب با پیشرانه دیزلی بیش از ۷۰ هزار دلار قیمت دارد گران‌تر خواهد بود و می‌تواند وارد قلمروی کادیلاک اسکالید شود.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها