|
کدخبر: 201962

جدیدترین قیمت سکه اعلام شد (۱۴۰۰/۰۶/۲۸)

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷هزار و ۳۶۸ تومان است.

اقتصاد جدیدترین قیمت سکه اعلام شد (۱۴۰۰/۰۶/۲۸)

هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۷۵ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و۶۷۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و۸۵۰ تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

‌ در بازار ارز هم‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۳۶۸ تومان، قیمت یورو ۳۲ هزار و ۵۹ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و۸۱۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۴۵ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و۷۷۰تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۴۴۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۸۲۰ تومان اعلام شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها