|
کدخبر: 129345

سکه ارزان شد + آخرین قیمت

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه نسبت به دیروز حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و امروز با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

اقتصاد سکه ارزان شد + آخرین قیمت

با کاهش قیمت دلار و رسیدن آن به کانال ۳۰ هزار تومان قیمت سکه و طلا ارزان شد. طبق آخرین گزارش‌ها، قیمت دلار فردایی به ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده؛ با این حال دلار نقدی در بازار ارز ۳۱۳۴۰ تومان قیمت خورده است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه نسبت به دیروز حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و امروز با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۵۷ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسید.

همچنین امروز نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه با افت ۲۵۰ هزار تومانی نیز با قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی با کاهش ۱۵۰ هزار تومان با قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شده است.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    خدایی هم هست .بی شرفا

  • ناشناس ارسالی در

    ارزان شد،، گران شد این که کشور نیست شبیح به سیرک هست ،، مردم بدبخت به چه بلایی در کشور اسلامی گرفتار شدند

  • علیرضا ارسالی در

    زیاد این حرفها را جدی نگیرید اینجا ایران است شاید فردا 17 میلیون بشود مملکت را ب ه جنگل تبدیل کرده اند که البته در جنگل ه م چنین قانونی نیست مگر رهبری نفرمودند کا ری کنید که هر روز نرخها تغییر نشود حسن آ قا کی میخواهی به حرف رهبری گوش کنی دلار 32000 تومان خجالت بکش !!!!!!که نمیکشی شر م آور است نمیتوانی خودتو بکش کنار کسی بی اد که اوضاع را درست کند 30 در صد مشکل کش ور نتیجه تحریم 70 درصدش نتیجه بی عرضگی ح ضرات است که جز شعار کاری انجام نمیدهند

  • ناشناس ارسالی در

    پس رئیس جمهور برای(حقوق،مزایا،انواع امتی از وهزینه های خودیها،کارکنان،مسئولین مفت خور ونجومی بگیرش)از رهبر وصندوق ذخیره ار زی وبیت المال پول گرفته تاخبرخوش و جشن ر فع تحریمهای نظامی را زوری بگیرد!تادلار و طلا کمی پائین بیایدوصندوق ذخیره ارزی خال ی راخالیترکند،بعددوباره ازکجا میخواهد بی آورد برای مفتخورها یا اگر زلزله،سیل،جنگ و....پیش آمد چکار میخواهد بکند!ونیخواهدب ا چه میزان بدهی دولت را به دولت بعدی تحو یل بدهد!؟

  • چوپان دروغ گو ارسالی در


    ای غافله سالار کجایی ک ببینی دزدا ن همگی همره این غافله هستن .
    این م ردم گناه کردن ک اعتماد کردن 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤪🤔🤔🤔🤪🤔 🤔🤔

  • محسن از مشهد ارسالی در

    هروقت سکه شد ۷۰۰ هزار تومن ارزون شده وگرنه اگر یک میلیون تومن هم شد بازم ننگ بر روحانی و مرگ بر هرچی افسادطلب و مرگ بر خاتمی

  • Taha1371 ارسالی در

    خجالت هم خوب چیزی هستش سکه ارزانشده انگا ر شده 6 میلیون با این خبرها و جو سازی هی چ سودی نخواهید برد این بازی ارزان شدن بر ای شیره مالی هستش بعد از انتخابات ببینم این خبر رو باز می نویسید یا خیر

ارسال نظر