|
کدخبر: 287061

اختصاصی گسترش نیوز؛

بازار فروش این عروسک داغ شد / خرس کارکرده چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت خرس های دست دوم برای روز عشاق پرداخته شده است.

اصناف بازار فروش این عروسک داغ شد / خرس کارکرده چند؟

۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) روز عاشقان است. در سراسر ایالات متحده و سایر نقاط جهان به مناسبت روز ولنتاین میان افرادی که یکدیگر را دوست دارند، هدایایی از قبیل شکلات، گل، عروسک و یا کارت تبریک رد و بدل می‌شود که تمام این کارها به نام سِنت ولنتاین انجام می‌گیرد.

روزی که در آمریکا و اروپا خواهان زیادی دارد اما راه خود را به ایران هم باز کرده است. البته به نظر می رسد در کشور ما این روز برای چماق شدن بر سر عاشقان شده است. روزی که گاهی هزینه های میلیونی برای افراد دارد. از شکلات های خارجی گرفته تا خرس های بزرگ تر از جثه خود معشوق در این روز جای ویژه ای دارد. کادوهایی که تنها در همان روز جذابیت دارند و در گوشه ای رها می شوند.

برخی عاشقان خرس های دریافتی خود را در سایت های فروش اجناس دست دوم می گذارند تا فرجی شود و به فروش برسد تا لااقل خاک نخورد و پولی هم به جیب بزنند.

نکته قابل توجه اینجاست که قیمت خرس های دست دوم هم دست کمی از نو ندارد و با قیمت های عجیبی رو به رو می شویم.

در آگهی خرس بزرگ خارجی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رسد. در آگهی دیگر خرس ۲ متری همراه با لباس بافتنی ۱ میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاشته شده است.

قیمت-خرس

در آگهی دیگر چشممان به عروسک خرسی ۱ متری پولیش خارجی با توضیحات اینکه مناسب کادوی تولد و ولنتاین است می‌خورد که ۹۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

خرس-ولنتاین

انگار برخی از این خرس ها خوش یمن هم هستند در آگهی، آگهی دهنده تبلیغ داده است خرس خوش یمن و خوش قیافه کادویی که منجر به ازدواج شده است تنها ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

خرس-تدی

سؤالی که پیش می‌آید این است چرا باید کادویی که روزهای خوبی را به ذهن می آورد فروخته شود؟ جز اینکه تنها هزینه اضافی است که بر گردن جوان ها می‌افتد و فایده ای نداد. این روز را تنها با یک شاخ گل هم می‌توان جشن گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها