|
کدخبر: 123374

نمایشگاه محلی برای جهش اقتصادی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های تجاری بین المللی استان یزد گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از۲۵شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

اخبار نمایشگاه محلی برای جهش اقتصادی

احمد قافی افزود: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل به علت اهمیت اقتصاد کشور به ویژه در شرایط تحریم برگزار شد و فضایی را برای متخصصان صنعت و معدن ایجاد کرد تا در تعامل با نیازها و توانمندی ها بتوانند مشکلات صنایع و معادن را بررسی و رفع کنند.

قافی با بیان اینکه این رویداد در شرایط جدید اقتصادی و اجتماعی برگزار شد، گفت: این اولین نمایشگاه بعد از شیوع کرونا در استان یزد است که با همراهی تیمی از هلال احمر جهت تب سنجی بازدید کنندگان برگزار شده و سعی داریم برگزاری نمایشگاه ها را با رویکرد جدید و حفظ پروتکل های بهداشتی ادامه دهیم.

وی این چنین نمایشگاه ها را محلی برای جهش اقتصادی و تعامل صنعتگران دانست و گفت:این حضور متخصصان، موقعیت خوبی برای اقتصاد استان هم خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها