|
کدخبر: 123305

اولین نمایشگاه پساکرونا در یزد برگزار شد

رییس سازمان صنعت معدن تجارت یزد گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از ۲۵تا۲۸شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.

اخبار اولین نمایشگاه پساکرونا در یزد برگزار شد

محمدرضا علمدار یزدی در خصوص اهمیت و لزوم برگزاری این نمایشگاه ها افزود: نمایشگاه صنعت به علت صنعتی بودن استان یزد از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از راه های مهم برای شناخت نیازمندی ها وجود این نمایشگاه ها است و یکی دیگر از راه ها لیست اقلام وارداتی از سوی گمرک است که شرکت های دانش بنیان می توانند از این طریق به تولید قطعات و نیازمندی ها اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت یزد گفت: این اولین نمایشگاه در زمان بعد از شیوع کرونا است که با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ۸۰ شرکت در حوزه توانمندی ها و۶۰ شرکت در زمینه نیازمندی ها در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۳۰ شرکت معدنی، ۳۰شرکت صنعتی و ما بقی صنایع وابسته هستند.

وی گفت: سازمان صنعت و معدن متولی مجوز برگزاری این نمایشگاه های تخصصی است و  ۳۰نمایشگاه در حوزه این سازمان برنامه ریزی می شود.

علمدار گفت: برگزاری این نمایشگاه ها با تصویب در ستاد مربوطه و طبق تقویم اجرایی تا پایان سال برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل در استان یزد برگزار شد و با توجه به ماهیت صنعتی و معدنی یزد از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها