|
کدخبر: 289454

چرا طراحی هویت بصری را به شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما بسپاریم؟

هویت بصری بازنمایی قابل مشاهده یک برند است، از لوگو و رنگ‌ها گرفته تا وب سایت و طراحی فروشگاه‌های فیزیکی که این امر شامل همه چیزهایی بوده که در ارتباط با یک شرکت قابل مشاهده است. هویت بصری نحوه شکل دادن به ادراک و ایجاد تصور از طریق عناصر قابل مشاهده برندتان است. در‌واقع مجموعه‌ای از عناصر بصری بوده که هدف آن نشان دادن و متمایز کردن یک برند است. یک هویت بصری قوی می‌تواند یک احساس یا پیام خاص را بدون کلام منتقل کند، باید متمایز، به یاد ماندنی، مقیاس پذیر و در همه کانال‌ها ثابت باشد. برای طراحی یک هویت بصری برجسته، ابتدا باید هویت برند را تعریف کرد. هویت بصری برای یک نام تجاری آنلاین به طور طبیعی متفاوت از یک برند ساختمانی است که در آن تجربه‌های لمسی مانند بافت‌ها و برش‌ها به کار می‌رود. در نتیجه، ایجاد یک هویت بصری موثر مستلزم بررسی دقیق هر عنصری است که از نظر بصری تجارت شما را نشان می‌دهد. شرکت بهنما با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه طراحی هویت بصری می‌تواند برند شما را به یادماندنی کند به یاد داشته باشید که یک هویت بصری خوب می‌تواند به کسب و کارها در بازار شلوغ امروزی با انتقال موثر پیام منحصر به فردشان کمک کند.

 

طراحی هویت بصری

عناصر کلیدی در طراحی هویت بصری چیست؟

 هویت بصری این است که چگونه یک نام تجاری از طریق عناصر قابل مشاهده برند خود، ادراک را شکل می‌دهد و تصوری ایجاد می‌کند. اجزای اصلی هویت بصری عبارتند از: لوگو، رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، اشکال، الگوها و گرافیک.

 

  • لوگو یک علامت گرافیکی اصلی است که شرکت یا محصولات آن را نشان می‌دهد و شناسایی می‌کند. لوگو باید به یاد ماندنی باشد و آنچه را که کسب و کار شما انجام می‌دهد را بیان کند،هر عنصر از لوگوی شما به هویت برند شما کمک می‌کند، از جمله انتخاب فونت، رنگ‌ها و سایر تصاویر.

 

  • رنگ یکی دیگر از عناصر کلیدی هویت بصری است. یک پالت رنگی مشخص، به ایجاد ثبات در استفاده برند از عناصر بصری کمک می‌کند. رنگ‌ها می‌توانند احساسات را برانگیزند و معنی را منتقل کنند.

 

  • تایپوگرافی به سبک و چیدمان متن اشاره دارد. فونت‌های ثابت به ایجاد ظاهری منسجم برای یک برند در همه پلتفرم‌ها کمک می‌کند.

 

  • تصاویر نیز جزء ضروری هویت بصری هستند. آن‌ها می‌توانند در سطح احساسی اولیه ارتباط برقرار کنند و بنابراین قانع‌کننده‌تر از کلمات به تنهایی هستند. تصویر برند باید با تصویر کلی که شرکت می‌خواهد ارائه کند، سازگار باشد.

 

  • شکل‌ها و الگوها نیز می‌توانند به هویت بصری برند کمک کنند. آنها اجازه می.دهند یک تصویر خاص را فقط با یک نگاه به الگوهایی که استفاده می‌کنید تنظیم کنید. گرافیک‌هایی مانند تصاویر، آیکون‌ها، بافت‌ها همه چیز را کنار هم می‌کشند تا یک هویت برند منسجم ایجاد کنند.

 

  • طراحی گرافیک فرآیندی است که عناصر بصری را به یک هویت بصری منسجم تبدیل می‌کند. طراحان و خلاقان معمولاً مسئولیت هویت بصری را بر عهده دارند زیرا به رویکردی مجزا از هویت برند نیاز دارد، اما باید مکمل برند باشد.

 

 در نتیجه، این عناصر با هم کار می کنند تا یک تصویر کلی ایجاد کنند که ارزش‌ها و شخصیت نام تجاری را به اشتراک می‌گذارد. شرکت بهنما با داشتن طراحان خلاق و باتجربه تمام روند طراحی هویت بصری را به بهترین شکل انجام می‌دهد برای ارتباط بیشتر می‌توانید به سایت https://behnamagroup.com/ مراجعه کنید و یا با شماره  88807930 تماس بگیرید.

طراحی هویت بصری

چگونه یک هویت بصری قوی برای یک برند ایجاد کنیم؟

 ایجاد هویت بصری قوی برای یک برند مستلزم تفکر عمیق، برنامه ریزی استراتژیک و ثبات است. اولین قدم این است که درباره مخاطبان، ارزش پیشنهادی و رقابت خود تحقیق کنید. شما همچنین باید یک هدف روشن داشته باشید و احساساتی را که می‌خواهید با سبک بصری خود برانگیزید شناسایی کنید. هنگامی که اصول برند خود را مشخص کردید، می‌توانید لوگو و قالبی برای آن طراحی کنید، با این حال، هویت بصری قوی فقط مربوط به لوگو نیست. محصول ها، بسته بندی یا نحوه ارائه خدمات شما باید در هویت برند شما نقش داشته باشد. برای دستیابی به یکپارچگی در تمام زمینه‌های کسب و کار خود، می‌توانید از  کمک طراحان گرافیک، عکاسان، تصویرگران و طراحان وب سایت بهنما کمک بگیرید. ضروری است که دستورالعمل‌های واضحی برای هر بخش از هویت برند در عناصر چاپی، وب، ویدئو و تعاملی لحاظ شود. این دستورالعمل‌ها باید همراه با مثال‌ها و موارد استفاده آسان باشد. ثبات چیزی است که می‌تواند هویت برند را بسازد یا از بین ببرد. به طور خلاصه، ایجاد هویت بصری قوی برای یک برند مستلزم تحقیق در مورد مخاطب و رقابت است همچین، داشتن هدف روشن، شناسایی احساسات، طراحی لوگو و قالب، ثبات در تمام زمینه‌های کسب و کار، ارائه رهنمودهایی برای هر بخش از هویت برند در چاپ، وب، ویدئو و عناصر تعاملی. شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما با داشتن متخصصین و طراحان خبره در زمینه طراحی هویت بصری می‌تواند به کسب و کار شما جان دوباره‌ای بخشد. برا ی دریافت راهنمایی‌های لازم می‌توانید با شماره 88807930 تماس بگیرید.

 

هویت بصری

چرا داشتن هویت بصری برای یک برند مهم است؟

 داشتن یک هویت بصری قوی برای یک برند مهم است زیرا به ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان کمک می‌کند که این امر منجر به افزایش سود می‌شود. تصاویری ثابت پیام‌های یک برند را یکسان می‌کند تا مردم فوراً شرکت را در همه کانال‌ها شناسایی کنند و با اطلاع‌رسانی به خریداران بالقوه در مورد محصولات یا خدمات، اعتماد برند را ایجاد کنند. یک هویت بصری که به خوبی طراحی شده باشد می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و افراد را راغب به خرید کند. هر چه مشتریان هویت بصری یک برند را بیشتر بشناسند و با آن آشنا شوند، بیشتر به آن برند اعتماد خواهند کرد. هویت بصری ارزش‌ها و وعده‌های اصلی برند را از طریق رسانه‌های قابل مشاهده تقویت کرده و به گفتن داستان آن و ایجاد تداوم در هر پلتفرمی کمک می‌کند. در‌واقع هویت بصری این بوده که چگونه ادراک را شکل می‌دهید و از طریق عناصر قابل مشاهده برند خود تأثیری ایجاد می‌کنید. تصاویر شکل قدرتمندی از ارتباط هستند که در سطح اولیه و احساسی صحبت می‌کنند و بنابراین متقاعد کننده‌تر هستند. یک استراتژی برند مستحکم منجر به هویت بصری منحصر به فردی می‌شود که نشان دهنده شخصیت شرکت است. برندسازی بصری احساسات مثبتی را در مشتریان ایجاد کرده و باعث می‌شود آنها احساس کنند با شرکت ارتباط دارند. با این حال، پس از ایجاد یک هویت بصری، داشتن یک برنامه سازگار برای ماندن آن به عنوان یک نام تجاری برجسته بسیار مهم است. در پایان، داشتن یک هویت بصری قوی برای هر کسب و کاری که به دنبال ایجاد اعتماد با مخاطبان خود و برجسته شدن در بازار شلوغ امروزی است، ضروری است. برای طراحی هویت بصری و بهبود کسب و کار خود می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره 88807930 -021 ارتباط برقرار کنید.

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها