|
کدخبر: 261115

گنبد شیشه ای قم ; سقفی دکوراتیو با شیشه های تزئینی استین گلس – مجری شرکت کاژه

راه و مسکن گنبد شیشه ای قم ; سقفی دکوراتیو با شیشه های تزئینی استین گلس – مجری شرکت کاژه

گنبد شیشه ای قم به قطر ۳ و ارتفاع یک متر با شیشه های دکوراتیو استین گلس ساخته شده است. این سقف نورگیر تزئینی از ۱۲ بخش تشکیل گردیده که در تمامی آنها یک فرم تکرار شده است. در ساخت این سازه از شیشه های رنگی قرمز، زرد و قهوه ای بهره گرفته شده و همینطور در زمینه آن از شیشه های پتینه و اسیدشور اسیتفاده شده است.

شرکت کاژه پروژه ها بسیاری از این دست در نقاط مختلف کشور و خارج از کشور طراحی و اجرا نموده است. گنبد شیشه ای قم به سفارش کارفرما در یک ویلای دوبلکس در شهر قم نصب گردیده است، برای دیدن عکسهای بیشتر از این پروژه به سایت www.kajeh.com مراجعه نمائید. ضمن مشاهده کامل این پروژه میتوانید فیلم های ساخته شده از پروژه های دیگر این مجموعه را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای ساخت این نوع سازه ها از شیشه های دکوراتیو استین گلاس استفاده میشود که در زیر بیشنر به آن میپردازیم.

دکوراسیون-شیشه

طراحی ، تولید و مرمت شیشه استین گلاس

به تکنیک ساخت شیشه های استین گلاس "معرق شیشه" نیز گفته میشود. برای ساخت این نوع شیشه ها میبایست به چند مهارت شیشه گری تسلط داشته باشید. استین گلاس شیشه ای دکوراتیو میباشد که از منتاژ شیشه های کوچکتر با یک مفتول فلزی ساخته میشوند. قطعه شیشه های ریزتر میتواند از نوع شیشه های پتینه شده، رنگی و یا تراش خورده باشند. این شیشه های دکوراتیو کاربرد های بسیاری در بخش معماری و دکوراسیون دارند. این نوع شیشه ها در چند سال اخیر بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته اند. باید گفت که شیشه استین گلاس به اندازه خلاقیت و نو گرایی یک طراح میتواند کاربرد داشته باشد. این نوع شیشه دکوراتیو را میتوان به عنوان شیشه درب ورودی، سقف های تزئینی نورگیر و حتی به عنوان جدا کننده و پارتیشن هم استفاده نمود.

پارتیشن-شیشه ای

پارتیشن شیشه ای گزینه ای مناسب برای تقسیم بندی فضا بدون تخریب

برای تقسیم بندی فضا گزینه ای بسیاری پیش رو قرار دارد، اما چرا پارتیشن شیشه ای؟ چند مورد از آن را به طور اجمالی در این بخش برمشماریم. ۱- تقسیم بندی فضا بدون تخریب ۲- سرعت در تقسیم بندی فضا ۳- حقظ عمق دید در فضای ایجاد شده و غیره. با توجه به اینکه تقسیم بندی فضا برای ایجاد فضاهای کاربردی یکی از الزامات در دکوراسیون داخلی میباشد. پارتیشن شیشه ای یک راه کار منحصر به فرد برای این منظور میباشد، ایجاد یک اتاق شیشه ای مثل اتاق شیشه ای مدیریت و یا یک اتاق انتظار شیشه ای این امکان را به شما میدهد که به راحتی و در زیبایی تمام دپارتمانهای مختلفی ایجاد کنید. همینطور میتوانید با یک طراحی منحصر به فرد در بازسازی ساختمان یک اتاق کنفراتس شیشه ای و یا یک اتاق جلسات شیشه ای در ساختمان ایجاد نمائید. یکی از موارد پر کاربرد ایجاد یک حمام شیشه ای در اتاق خواب میباشد، مخصوصا وقتی که این موضوع در ابتدا در آپارتمان نیاز سنجی نشده باشد.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – www.kajeh.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر