|
کدخبر: 195506

پیگیری مطالبات فرهنگیان در بخش رتبه بندی معلمان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: حساس ترین زمان در طول برنامه‌های یک ساله آموزش و پرورش، زمان بازگشایی مدارس است و زیرساخت‌های لازم برای استمرار آموزش در فضای مجازی و شبکه شاد باید فراهم شود.

آموزشی پیگیری مطالبات فرهنگیان در بخش رتبه بندی معلمان

با نظارت و پیگیری‌های دقیق و بر اساس مستندات و گزارشات واقعی بدانیم که پروژه، چقدر پیشرفت داشته و چگونه مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد؟ و برای نظارت دقیق بر پروژه، ضروری است نظارت‌ها را به صورت میدانی دنبال کنیم و با شبکه سازی تا کف مدرسه، چالش‌های اساسی را پیدا کرده و آن ها را در استان‌ها پیگیری کنیم تا به حصول نتیجه منجر شود در این مسیر لازم است یک بسته فرهنگی تهیه و به استان‌ها ارسال شود.

کاظمی ادامه داد: نکته بعدی در آغاز مهری آرام و بدون دغدغه، توجه به «معیشت و منزلت فرهنگیان» بود که خوشبختانه در دوره وزارت دکتر حاجی میرزایی، توانستیم توفیقات بزرگی در این مسیر کسب کنیم ولی  با همه این‌ها پیگیری مطالبات فرهنگیان را در بخش «پاداش بازنشستگان»، «فوق العاده ویژه» و «طرح رتبه بندی معلمان» باید پیگیر شویم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: نکته آخر در بحث بازگشایی مدارس، اقداماتی است که باید در حوزه آماه سازی مدارس و فضا از دو منظر «سلامت دانش آموزان» و «نوسازی و آماده سازی فضای مناسب در مدارس» انجام شود؛ تأسیس «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک یکی از افتخارات آموزش و پرورش در دولت دوازدهم بود که نیاز به حمایت جدی دارد.

کاظمی در پایان به استمرار ارتباط با دستگاه‌های برون سازمانی تأکید کرد و عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم در کنار برنامه‌های درون سازمانی، عملکرد موفقی داشته باشیم نیاز به یک فعالیت برون سازمانی و ارتباط با مجموعه دستگاه‌های برون سازمانی داریم که خوشبختانه در دوران وزارت دکتر حاجی میرزایی، در این مورد تلاش‌های موثر و مفیدی انجام شده است و توانستیم با راهنمایی‌های ایشان، ارتباط عمیقی را با سایر دستگاه‌ها برقرار کنیم و اکنون باید آن را با حمایت هم و هدایت ایشان ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
  • بنده خدا ارسالی در

    سلام هر کاری بدون اجرای طرح فوق‌العاده ویژه ورتبه بندی فرهنگيان محکوم به شکست است
    شما تمام مواد لازم مکان و تمام امکانات را آماده کنید تا زمانی که معلم را آماده نکرده باشید وبدتر از آن ضربه به انگیزه معلم بزنید هیچ چیز درست نمی شود
    سفارش می کنم ابتدا ودر شروع سال تحصیلی جدید اول فوق‌العاده ویژه ای که یک مبلغ ناچیز اما انگیزه‌ای کوچک بود را به حکم معلمان برگرداند امروز زودتر از فردا
    دوم قبل از پایان سال مسئله رتبه بندی فرهنگيان را جمع واجرا بفرمایید خواهید دید که چگونه نظام آموزشی کشور جهش پیدا می کند در پایان هو معکم این ماکنتم وسلام

  • خسته از دروغهایتان ارسالی در

    فقط وعده های سرخرمن
    با این همه درو غ طرح تحول را طرح تهوع نامگذاری کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها