|
کدخبر: 163103

پیشنهاد جدید برای تدوین مراحل رتبه‌بندی فرهنگیان

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه دولت با قانون بالادستی در تناقض است گفت: جهت تدوین و مراحل قانون به رئیس مجلس پیشنهاد شد تا کمیسیون مشترک مرکب از کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، برنامه‌وبودجه و اجتماعی تشکیل شود.

آموزشی پیشنهاد جدید برای تدوین مراحل رتبه‌بندی فرهنگیان

جبار کوچکی‌نژاد  با اشاره به بررسی لایحه دولت درخصوص رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار کرد: بر اساس ماده ۶۳ قانون برنامه پس از سال‌ها مطالبه نمایندگان مردم و حدود یک میلیون فرهنگی نسبت به لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان این لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شده است.

وی لایحه ارائه شده از طرف دولت را حدوداً همان قانون خدمات کشوری و تنها با تغییرات جزئی دانست و افزود: درصورتی‌که رتبه‌بندی فرهنگیان از نگاه قانون‌گذار محدود به قانون خدمات کشوری نیست و موضوعات بیشتری را در برمی‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر قانون‌گذار بر اساس سند تحول قانون برنامه گفت: بر اساس سند تحول قانون برنامه باید سیستم آموزشی رفاهی و منزلت اجتماعی معلمان تحت تأثیر و ارتقا قرار گیرد که لازمه آن تحول در ساختار آموزش‌وپرورش است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه لایحه دولت بخشی از فرهنگیان را تحت پوشش قرار نمی‌دهد تصریح کرد: لایحه دولت با قانون بالادستی در تناقض است لذا جهت تدوین و مراحل قانون به رئیس مجلس پیشنهاد شد تا کمیسیون مشترک مرکب از کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات برنامه‌وبودجه و اجتماعی تشکیل گردد تا با استفاده از نظرات کارشناسی تغییراتی در لایحه دولت انجام گیرد و رضایت جامعه فرهنگیان را به همراه داشته باشد.

 

منبع: فارس
  • سیدمجتبی ارسالی در

    خوب پاس کاری بین مجلس ودولت باز شروع شد. مثل قیمت مرغ که از 12تومن شد 25تومن وحا لا میگن همه جا پیدا میشه .تا دیروز در صد ا وسیما فقط صف مرغ رو نشون میدادن .الان یه شبه انگار مرغها بزرگ شدن ومرغ فراوان شد. بابا یه بار هم شده شفاف باشید. طرح پ یشنهادی دولت رو به نظر معلمان برسونید بب ینیم اصلا داخلش چه هست!!! بعد بفهمیم این همون طرح قبلیه یا نه؟؟؟

  • عبدا...ه ارسالی در

    این که دوباره 5 سال طول میکشه.

  • علی ارسالی در

    معلمین باسابقه بالای ۲۵ سال تدریس در اوا یل سالهای خدمت خود شرایط این عزیزان تازه استخدام شده را داشته اند.در ضمن گمان نک نم درهیچ سازمان ووزارتخانه ای افراد تازه استخدام شده با کارکنان دارای سابقه بالا از نظر دریافت حقوق شرایط یکسانی داشته با شنداندکی صبر وتحمل باید کرد تا این همکار ان جوان شرایط همکاران باسابقه را بدست بی اورند.

  • ناشناس ارسالی در

    معلمی اگر بعنوان کارمند شناخته می‌شود پس باید مزایای کارمندان دیگر را هم داشته باشد مثل :حق مسکن، حق سفر و..... و.....پاداش و مزایای دیگر!

    و اگر معلمی بعنوان شغل آموزشی شناخته می‌شود پس باید نسبتی از دریافتی مدرسان دانشگاه‌ها را داشته باشد.

    نه این و نه آن، که نمی‌شود!!!!!!

ارسال نظر