|
کدخبر: 61271

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در آستانه «عید سعید قربان» عنوان کرد:

نقش تعیین‌کننده جایگاه‌های دامی در تعدیل نرخ

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به ورود برخی از دلالان و واسطه‌ها به بازار عرضه دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان و افزایش کاذب نرخ دام، گفت: این سازمان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با عرضه ۳۰ هزار راس دام در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام، نقش تعیین کننده‌ای در تعدیل نرخ دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان دارد.

گسترش‌نیوز : سید سعید راد با اعلام اینکه رشد اقتصاد سالم در گرو حذف واسطه‌گری و دلالی است، افزود: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچنان که در حوزه عرضه میوه و تره بار با حذف واسطه‌ها به کمک تولیدکنندگان و حمایت از مصرف‌کنندگان آمده است، با ورود به عرصه عرضه بهداشتی دام نیز تلاش می‌کند تا جای ممکن، دست دلالان را از این بازار کوتاه کند.

وی به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان در جهت جلوگیری از خرید و ذبح دام از مراکز غیر بهداشتی اشاره و تاکید کرد: شهروندان در صورت آگاهی از دو موضوع «تخلفات احتمالی و سوء استفاده در فروش دام» و نیز «خطرات مهلک بیماری‌های مشترک بین انسان و دام»، از خرید و ذبح دام از مراکز غیر بهداشتی خودداری خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تشریح ساز و کار نظارت بر فرآیند عرضه و ذبح دام در جایگاه‌های عرضه بهداشتی، خاطرنشان کرد: ترازوهای توزین دام در جایگاه‌ها از سوی ناظران این سازمان با دقت مورد کنترل قرار می‌گیرند تا شهروندان از وزن دقیق دام خریداری شده مطمئن شوند.

گفتنی است، در روزهای عرفه و عید سعید قربان، ۳۵۰ نفر از کارشناسان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام، بر فرآیند عرضه دام به شهروندان نظارت دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها