|
کدخبر: 43573

همزمان با برگزاری جشنواره «حاتم»

تندیس مجموعه ارزش آفرین به ''بهسازان فردا'' اعطا شد

تندیس ارزش آفرینی و حمایت از تولید ملی در حوزه فناوری اطلاعات به گروه بهسازان فردا اعطا شد.

گسترش‌نیوز : در جشنواره حمایت از تولید ملی «حاتم»که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از هلدینگ بهسازان فردا به عنوان مجموعه ارزش آفرین قدردانی شد.

مجموعه بهسازان فردا با مدیریت دکتر علی حکیم‌جوادی از مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات، با ۹ شرکت زیرمجموعه به عنوان بزرگترین هلدینگ فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری و پرداخت و شرکت پیشرو در صنعت‌ آی‌تی (IT) فعالیت می‌کند و مقام اول خاورمیانه و رتبه شانزدهم جهان از نظر تعداد تراکنش‌های پرداخت کارتی را در اختیار دارد.

این هلدینگ همچنین تاکنون اجرای طرح‌های بزرگ ملی مانند سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)، توسعه سامانه یکپارچه و متمرکز بانکداری، سوییچ پرداخت توسط متخصصین داخلی و..... را نیز بر عهده داشته است.

جشنواره حاتم به عنوان ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه‌های برتر اقتصاد ایران با حضور مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از استان‌های مختلف کشور و با مشارکت دولت و مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با تمرکز بر محور ارزیابی نقش، جایگاه و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل سازمان‌های ملی و نیز بنگاه‌های اقتصادی ایرانی در افزایش تولید ناخالص داخلی نسبت به معرفی و تجلیل از مدیران ارزش آفرین کشور در بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها