|
کدخبر: 89073

مدیرعامل استقلال در آستانه استعفا

بر اساس برخی خبرها علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در آستانه استعفا از سمتش قرار دارد.

گسترش‌نیوز: پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، از سمت مدیرعاملی پرسپولیس، حالا علی فتح‌الله‌زاده هم به فکر استعفا از سمتش در استقلال افتاده است.

ظاهرا بحران مالی آبی‌پوشان و بدهی‌های این باشگاه علت اصلی این تصمیم فتح‌الله‌زاده هستند. بازیکنان استقلال هنوز مبالغی از این فصل و فصل گذشته و حتی دو فصل پیش هم از این باشگاه طلبکارند. از طرفی خارجی‌های استقلال هم پرداخت منظمی ندارند و به فکر جدایی از این تیم افتاده‌اند. پرونده گادوین منشا (۴۲ هزاردلار)، سرور جباروف (۹۰ هزار دلار)، بویان، وینفرد شفر (۵۵۰ هزار دلار)، استراماچونی و دستیارانش، پادووانی و باشگاه پاختاکور (به خاطر رضایت نامه ایسما) تنها بخشی از بدهی‌های مالی سنگین این باشگاه هستند.

این در حالیست که به گفته شخص علی فتح‌الله‌زاده، منابع درامدی باشگاه تا چند سال آینده هم پیش‌خور شده‌اند و پولی در بساط باشگاه نیست. به همین دلیل سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به فکر استعفا افتاده است. باشگاه البته راه‌حلی برای برون‌رفت از این بحران ندارد و فتح‌الله‌زاده چاره را در ترک باشگاه می‌بیند.

فتح‌الله‌زاده خیال می‌کرد وزارت ورزش و جوانان به کمک او خواهد آمد، اما حجم بدهی‌ها آنقدر زیاد است که خود فتح‌الله‌زاده از آن شوکه شده است. البته او بنای مقاومت کردن داشت، اما حلقه محاصره طلبکارها تنگ‌تر از آن چیزی است که سرپرست مدیرعاملی استقلال فکرش را می‌کرد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر