|
کدخبر: 66450

نگرانی بازیکن اسبق استقلال از عملکرد استراماچونی

پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی فرصت زیادی در استقلال نخواهد داشت. اگر نتایج ضعیف استقلال ادامه داشته باشد یا باید کادر فنی تغییر پیدا کند یا تقویت شود.

گسترش‌نیوز: «سیروس دین محمدی» اظهارکرد: مهم‌ترین مشکل استقلال عدم وجود یک فرمانده و لیدر واقعی است که بتواند این تیم را در لحظات بحرانی هدایت کند.

وی افزود: استقلال تیم بزرگی است و کسب نتایج این فصل در شان نام بزرگ استقلال نیست. باید بررسی شود تیمی که آقایان این همه تعریف و تمجید از آن می‌کردند در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت و بازیکنانی را به خدمت گرفت که تا این‌جای فصل نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده سازند.

دین‌محمدی تصریح کرد: من نگران استقلال در ادامه فصل هستم. این تیم با ادامه روند فوق فصلی نا امید‌کننده را پیش رو خواهد داشت. این وظیفه استراماچونی است که استقلال را هرچه سریعتر از این وضیعت نجات دهد.

وی تاکید کرد: صبر هواداران استقلال لبریز شده است. آنها طاقت این نتایج را ندارند و اگر این شرایط ادامه داشته باشد انتقاداتشان به اوج خواهد رسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استراماچونی فرصت زیادی در استقلال نخواهد داشت. اگر نتایج ضعیف استقلال ادامه داشته باشد یا باید کادر فنی تغییر پیدا کند یا تقویت شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها