|
کدخبر: 59050

فاجعه مدیریتی در باشگاه استقلال!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این که در یک فصل ۱۶ بازیکن از استقلال جدا شوند فاجعه مدیریتی است و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.

گسترش‌نیوز: «پیروز قربانی» اظهارکرد: با توچه به اتفاقاتی که در استقلال رخ داده بعید می‌دانم این تیم در لیگ نوزدهم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

وی افزود: این که در یک فصل ۱۶ بازیکن از استقلال جدا شوند فاجعه مدیریتی است و نباید از کنار آن به سادگی گذشت. مهم‌ترین عامل موفقیت برای یک تیم حفظ اسکلت اصلی و جذب نفرات در نقاط ضعف تیم است اما در استقلال هر سال تعداد زیادی بازیکن جدا و تعداد زیادی بازیکن جذب می‌شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سپاهان اصفهان، پرسپولیس و حتی شهر خودرو شاکله تیمی خود را حفظ و تیم هایشان را تقویت کرده‌اند اما تیم استقلال که در چند سال اخیر ناکام بوده بر عکس آنها عمل کرده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به عنوان یک استقلالی همیشه موفقیت و سربلندی تیم محبوبم را آرزو می‌کنم و امیدوارم با حرف‌ها و انتقاداتی که مطرح می‌کنم کسی از دست من ناراحت نشود اما بستر و شرایط لازم برای موفقیت این تیم فراهم نیست و بعید می‌دانم آبی پوشان بتوانند در زمره مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

قربانی تاکید کرد: برای تمام بازیکنانی که به عضویت استقلال در آمده‌اند احترام قائل هستم و امیدوارم با پیراهن این تیم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبال داشته باشند. متاسفانه بازیکنانی که تا این لحظه جذب شدند در شرایط دشوار نمی‌توانند به استقلال کمک کنند.

وی ادامه داد: خدارو شکر پروند پروپیئچ حل شد تا استقلال از خطر محرومیت نجات پیدا کند اما این که مدیران استقلال ادعا می‌کنند کار بزرگ و عجیب غریبی انجام داده‌اند اصلا درست نیست. آنها را گذاشته‌اند که این اقدامات را انجام دهند و اگر نتوانند با پرداخت پول مشکلات را حل کنند حضورشان چه فایده‌ای دارد.

قربانی در پایان گفت: باید مسئولان بررسی کنند که چرا باید طلب ۳۰ هزار دلاری یک بازیکن به خاطر بی‌تدبیری مدیران به ۴۳۰ هزار دلار تبدیل شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها