|
کدخبر: 52562

گاتزتا: رونالدو می‌خواهد آنچلوتی مربی یووه شود

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو مدیران باشگاه یوونتوس را تشویق کرده که کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین مکس آلگری به عنوان سرمربی یووه منصوب کنند.

گسترش‌نیوز: روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد از منابع نزدیک به کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس مطلع شده که این ابرستاره پرتغالی در تماس با مدیران ارشد باشگاه یوونتوس آنها را تشویق کرده که حالا که به دنبال جانشینی برای مکس آلگری، سرمربی معزول یووه می‌گردند، کارلو آنچلوتی، سرمربی این روزهای ناپولی را به جای او منصوب کنند.

روز جمعه اعلام شد که مکس آلگری، سرمربی یوونتوس با اینکه تا سال ۲۰۲۰ با این تیم قرارداد دارد در تابستان پیش رو باشگاه یوونتوس را ترک خواهد کرد.

بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو هرگز علاقه خود به کارلو آنچلوتی را پنهان نکرده است. رونالدو که در رئال مادرید کار کردن زیر نظر آنچلوتی را تجربه کرده به برخی از منابع گاتزتا که این روزنامه ایتالیایی به هویت‌شان اشاره نکرده گفته که دوست دارد یک روز دوباره زیر نظر آنچلوتی تمرین کند.

آنچلوتی البته سابقه مربی‌گری در یووه را دارد و از فوریه ۱۹۹۹ تا تابستان ۲۰۰۱ هدایت این تیم را به عهده داشته. اما آنچلوتی دیشب بعد از پیروزی ۴-۱ شاگردانش مقابل اینتر وقتی با سوال‌های خبرنگاران درباره جدایی احتمالی‌اش از ناپولی مواجه شد این شایعات را رد کرد و گفت به قرارداد خود با ناپولی پایبند خواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها