|
کدخبر: 38216

مرد تهرانی که ۴۰ همسر داشت

این مرد برای پیشنهاد ازدواج به زنان و دختران به ۳۱ استان کشور سفر کرده و برایش مهم نبود طرف مقابل دختر باشد یا قبلا سابقه ازدواج و حتی فرزند داشته باشد. با هر کسی قرار ملاقات می‌گذاشت، با دسته گل سر قرار می‌رفت و با چرب زبانی و پوشیدن لباس‌های شیک، اعتماد دختران را جلب می‌کرد.

گسترش نیوز: طی دو یا سه روز به بهانه ثبت‌نام اقساطی خودرو و دیگر بهانه‌ها، مبالغی را از دختران و زنان فریب خورده می‌گرفت و سپس سیمکارت خود را دور می‌انداخت و متواری می‌شد.

مرد هزار چهره در فاصله کمتر از دو سال، ده‌ها دختر و زن جوان را قربانی بلند پروازی‌های خود در سایت‌های همسریابی کرد.

متهم که مردی ۳۵ ساله و فوق دیپلم الکترونیک بود، از اواسط سال ۹۵ شروع به اغفال دختران و زنان جوان از طریق یک سایت همسریابی کرد و در این مدت با طرح رفاقت از آنان حدود ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرد.

مرد هزار چهره که معتقد بود تنها ۳۰ تا ۴۰ چهره از خود را به نمایش گذاشته، در حالی دستگیر شد که در سواحل شمال کشور مشغول استراحت و خوشگذرانی با پول‌هایی بود که با وعده ازدواج و خرید خودرو از قربانیان خود کلاهبرداری کرده بود.

مرد هزار چهره

او پس از دستگیری اعتراف کرد برای دادن پیشنهاد ازدواج به زنان و دختران به ۳۱ استان کشور سفر کرده و برایش مهم نبود طرف مقابل دختر باشد یا قبلا سابقه ازدواج و حتی فرزند داشته باشد. با هر کسی قرار ملاقات می‌گذاشت، با دسته گل سر قرار می‌رفت و با چرب زبانی و پوشیدن لباس‌های شیک، اعتماد دختران را جلب می‌کرد. طی دو یا سه روز به بهانه ثبت‌نام اقساطی خودرو و دیگر بهانه‌ها، مبالغی را از دختران و زنان فریب خورده می‌گرفت و سپس سیمکارت خود را دور می‌انداخت و متواری می‌شد.

همسر یابی

مرد هزارچهره که از دختران مبالغی بین دو تا ده میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود هنوز هم برایش جای سوال است چرا دختران جوان براحتی به او اعتماد می‌کردند.

۴۰ همسر

او در اعترافاتش گفته بود: البته پول حرام دست آدم نمی‌ماند و به همان راحتی که به‌دست آمده از دست هم می‌رود. شاید برای به‌دست آوردن سه میلیون مجبور می‌شدم یک تا دو میلیون برای آن دختر خرج کنم. هزینه‌هایی مثل خرید گل، خرید ادکلن و... را هم باید حساب کنند، اما حالا این هزینه‌ها را فراموش کرده‌اند و فقط می‌گویند سه میلیون به من داده‌اند. امیدوارم بتوانم با پرداخت مطالبات شاکیان که حدود ۴۰۰ میلیون تومان است، رضایت آنها را کسب کنم و پس از طی دوران محکومیت جامعه مرا بپذیرد و بتوانم شغلی دست و پاکنم، زیرا از ۹ سال زندگی پنهانی مثل بازی قایم موشک خسته شده‌ام.

منبع: فرادید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها