|
کدخبر: 48231

رئیس جمهور اعلام کرد:

تخلیه سریعتر آب با امکانات ارتش و سپاه

رئیس جمهور کشورمان در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت:بنده از سپاه ، ارتش و هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان تشکر می‌کنم و امیدواریم تلاش این دستگاه‌ها مضاعف شود تا مردم بتوانند با خیال راحت به خانه‌های خودشان برگردند و خانه‌هایشان را ترمیم کنند و دولت هم خدمات خود را در این زمینه انجام دهد.

گسترش نیوز: حجت‌السلام حسن روحانی در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که صبح امروز برگزار شد، گفت:مردم مناطق سیل زده، مردمی پر همتی بودند و علی‌رغم همه مشکلات با یک تلاش دسته‌جمعی برای نجات شهرشان کوشیدند که این خود بسیار ارزشمند است.

rohani3456.jpg

وی افزود: بنده از ارتش و سپاه می‌خواهم تا برای تخلیه و همچنین کار مهندسی که در هر دو زمینه توانمندی خوبی دارند،وارد عمل شوند. ارتش و سپاه برای تخلیه آب امکانات خوبی دارند و البته دستگاه‌های دیگر هم باید همه امکانات خود را در این زمینه به کار بگیرند تا سریعتر آب تخلیه شود که البته این خود قدم اول است.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از وزریر کشور جهت حضور در مناطق سیل‌زده بیان داشت: آقای رحمانی فضلی در این چند روز در استان ماندند و به طور مستمر در حال دنبال کردن اقدامات هستند. البته با اینکه بنده می‌دانستم استان های دیگر هم مشکل دارند و وزیر کشور باید به آنها هم رسیدگی کند اما با این حال بنده تاکید کردم که ایشان در منطقه بمانند تا اقدامات سریعتر انجام بگیرد.

روحانی تاکید کرد : بنده از سپاه، ارتش و هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان تشکر می‌کنم و امیدواریم تلاش این دستگاه‌ها مضاعف شود تا مردم بتوانند با خیال راحت به خانه‌های خودشان برگردند و خانه‌هایشان را ترمیم کنند و دولت هم خدمات خود را در این زمینه انجام دهد.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها