|
کدخبر: 55199

برترین فضای باز فرودگاهای جهان در کجاست؟ + تصاویر

گاهی اوقات ماندن در فرودگاه شبیه به ماندن در چهاردیواری خانه است، اما این روز‌ها، فرودگاه‌ها روند جدیدی را در پی گرفته‌اند. افراد ممکن است ساعات زیادی را در فرودگاه بگذرانند، پس به فضایی راحت برای استراحت و وقت گذراندن احتیاج خواهند داشت. در این مقاله با چندین فرودگاه که دارای فضای باز شگفت‌انگیزی هستند، آشنا خواهیم شد.

گسترش‌نیوز: جالب‌ترین فضا‌های باز در کدام فرودگاه‌ها وجود دارند؟ گاهی اوقات ماندن در فرودگاه شبیه به ماندن در چاردیواری خانه است، اما این روز‌ها، فرودگاه‌ها روند جدیدی را در پی گرفته‌اند. افراد ممکن است ساعات زیادی را در فرودگاه بگذرانند، پس به فضایی راحت برای استراحت و وقت گذراندن احتیاج خواهند داشت. در این مقاله با چندین فرودگاه که دارای فضای باز شگفت‌انگیزی هستند، آشنا خواهیم شد.

۱. فرودگاه فرانکفورت، آلمان

for032601.jpg

در پایانه ۲ فرودگاه فرانکفورت، تراسی در دسترس مسافران قرار گرفته است که قسمتی از آن در فضای داخل و قسمتی از آن در فضای باز است. این تراس مجهز به صندلی و توسط حفاظی از آب و هوای بد، در امان مانده است. همچنین این تراس دارای چشم‌اندازی زیبا از اوج و فرود هواپیما‌ها است. این تراس توسط جاده‌ای به بخش غذای پایانه می‌رسد که می‌توانید در آنجا غذا میل کنید.

۲. فرودگاه اسخیپول (شیفول)، آمستردام

for032602.jpg

درب این تراس که در حد فاصل خروجی ۱ و ۲ واقع شده، به روی تمامی بازدیدکنندگان باز است. این فرودگاه به دلیل چشم‌انداز گسترده‌ای که از هواپیما‌های پارک شده و نمای شهر دارد، معروف شده است. رستوران و بوفه‌ای نیز در این فضای باز وجود دارد که از غذا خوردن و استراحت کردن در آن می‌توانید نهایت لذت را ببرید.

۳. فرودگاه بین‌المللی آستین برگستروم

for032603.jpg

محل استراحت در این فرودگاه بین‌المللی در نزدیکی پایانه جنوبی واقع شده و مسافران بعد از رد شدن از خطوط امنیتی، می‌توانند در این فضای باز استراحت کرده و از تماشای منظره خورشید لذت ببرند. این فضای باز برای استراحت، مجهز به میز، صندلی، مواد غذایی، وای‌فای و ایستگاه‌های شارژ برای دستگاه‌های الکترونیکی است.

۴. فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد جکسون

for032604.jpg

در شلوغ‌ترین فرودگاه جهان، تراسی به منظور استراحت مسافران تعبیه شده است. فضای این تراس، ۱۷۱۰ فوت مربع است که دارای دیدگاهی عالی از عملیات رمپ هوایی است. این مکان تقریبا به ۴۰ صندلی، وای‌فای، برق و یک گرم‌کننده برای روز‌های سرد مجهز است.

۵. فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ

for032605.jpg

در پایانه ۲ فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ، مرکز اکتشافات هوانوردی و نمایشگاهی در این رابطه با مضمونی گرافیکی است. همچنین دارای تراسی در فضای باز است که مکانی مناسب برای تماشای جت‌های جهان است. این مکان در فضای باز و بدون سایه قرار دارد، پس کلاه و کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.

۶. فرودگاه JFK ، نیویورک

for032606.jpg

در حالی که مکانی که در پایانه ۵ برای تاخیر جت اختصاص داده شده بود، کافی نبود، تصمیم گرفتند در سال ۲۰۱۵، پشت‌بام را نیز برای این کار در نظر بگیرند. این پشت‌بام ۴، ۰۴۶ فوت مربع، با امنیت بالا، دارای فضای سبز، ۵۰ عدد صندلی، فضای بازی برای کودکان، مسیری برای پیاده‌روی، وای‌فای رایگان، مواد غذایی و میان‌وعده است. همچنین دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از افق منتهن است.

۷. فرودگاه لانگ بیچ، کالیفرنیا

for032607.jpg

پس از گذر از خطوط امنیتی فرودگاه لانگ بیچ، مسافرین به فضایی ۲۲ هزار فوت مربعی در فضای باز با سایه‌بان، دسترسی خواهند داشت. در این فضا به خوردن غذا‌های محلی مشغول باشید و به تماشای پرواز هواپیما‌ها بنشینید. این محوطه دارای فضای سبز زیبایی است که قطعا از حضور در این مکان نهایت لذت را خواهید برد.

۸. فرودگاه سیدنی

for032608.jpg

این فرودگاه در شهر سیدنی کشور استرالیا قرار دارد و در ارتفاع ۶ متری از سطح دریا واقع شده‌است. بندر بوتانی و افق زیبای شهر را در فضای باز اختصاص داده شده برای استراحت در این فرودگاه به راحتی می‌توان به تماشا نشست. این فضای باز دارای انواع و اقسام تجهیزات است.

۹. فرودگاه زوریخ

for032609.jpg

این تراس، به روی تمامی مسافران بین‌المللی باز است. علاوه بر اینکه در این فضا، غذا و نوشیدنی رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، چشم‌انداز نفس‌گیر کوه آلپ را می‌توان به تماشا نشست.

۱۰. فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس

for032610.jpg

با ورود به این فرودگاه، گویی بلیط طلایی در دست دارید، زیرا از درون فضای باز این فرودگاه می‌توانید چشم‌انداز زیبای هالیوود و کوه‌ها را ببینید.

منبع: کوله‌پشتی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها