|
کدخبر: 35813

معاون صنایع‌دستی کشور به گسترش نیوز خبر داد:

رونمایی از تسهیلات ویژه هنرمندان صنایع دستی

معاون صنایع‌دستی کشور گفت: به‌منظور تقویت ‌‌صنایع‌دستی کشور، تسهیلاتی با نرخ استثنایی در نظر گرفته شده که جزئیات آن هفته آینده و به‌احتمال بسیار زیاد در حاشیه سی‌امین رویداد ملی ‌‌صنایع‌دستی کشور اعلام خواهد شد.

پویا محمودیان، معاون صنایع‌دستی کشور در گفت‌وگو با «گسترش نیوز» با تاکید بر اینکه در حال حاضر بحث فروش ‌صنایع‌دستی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت است، اظهار کرد: در حال حاضر بحث عرضه ‌‌صنایع‌دستی و توسعه بازارهای فروش چه در داخل کشور و چه خارج از آن، بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد.

mahmoodiyan-new-1234.JPG

وی با اشاره به اینکه برپایی رویداد ملی ‌‌صنایع‌دستی بهترین راه برای افزایش فروش ‌‌صنایع‌دستی به شمار می‌آید، افزود: رویداد ملی صنایع‌دستی، بزرگترین رویداد تجاری ‌‌صنایع‌دستی کشور است و با توجه به اینکه همه استان‌های کشور را در یک زمان واحد گرد هم جمع می‌کند، از نظر فروش از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل هم برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی این رویداد در راستای افزایش فروش است.

وی همچنین به بحث ارائه تسهیلات ویژه برای هنرمندان ‌‌صنایع‌دستی کشور اشاره کرد و گفت: به‌منظور تقویت ‌‌صنایع‌دستی کشور، تسهیلاتی با نرخ استثنایی در نظر گرفته شده که جزئیات آن هفته آینده و به‌احتمال بسیار زیاد در حاشیه سی‌امین رویداد ملی ‌‌صنایع‌دستی کشور اعلام خواهد شد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها