|
کدخبر: 41763

درد و دل یکی از مخاطبان گسترش نیوز:

پزشکانی که با ما بدرفتاری می‌کنند خودشان هرگز مریض نمی‌شوند؟

کاش بعضی از دکترهای متخصص ما کمی حال و روز بیماران کم درآمد را می‌فهمیدند. بیمارانی که در شرایط سخت و بدترین شکل زندگی خود را می‌گذراندند.

گسترش نیوز - یکی از مخاطبان ارجمند گسترش نیوز که بانویی مبتلا به بیماری سرطان نیز هست از رفتاری که با او و مادرش در بیمارستان تهران شده، گلایه کرده است. وی در پیام خودش نوشت:

بدرفتاریی‌های بعضی پزشکان روحیه بیماران را تضعیف می‌کند

کاش بعضی از دکترهای متخصص ما کمی حال و روز بیماران کم درآمد را می‌فهمیدند. بیمارانی که در شرایط سخت و بدترین شکل زندگی خود را می‌گذراندند.

دکترهای متخصص یکی از بیمارستان‌های خوب و قدیمی کشور اصلا نمی‌گذارند که بیمار یا همراه بیمار حرف یا سخنی بگویند، فقط خودشان حرف می‌زنند. مگر او چه گناهی کرده که بیمار شده؟ بر اثر یکسری شرایط محیطی و وراثتی بیمار شده است.

گاهی دکتر و منشی بسیار محترمش انگار با بیمار خود درگیری دارند و به گونه‌ای با او برخورد می‌کنند که حس پوچ بودن می‌کند. منشی که به خود اجازه می‌دهد که هر جور حرف نامربوطی که می‌خواهد بر زبان بیاورد. در کجای کتاب پزشکی و منشی‌گری آمده است که به بیمار توهین و بدرفتاری بکنند؟!

ای‌کاش کمی هم خودشان را جای بیمار بگذارند که چه دردی می‌کشد و برای چه به بیمارستان مراجعه کرده است. اگر بیمار نباشد هیچ بیمارستانی یا درمانگاهی وجود ندارد که دکتر یا همان منشی دکتر بتواند در آنجا کار کند. اصلا مگر خودشان بیمار نمی‌شوند؟ مگر از بستگانشان به بیماری دچار نمی‌شود که این چنین برخوردهای بد یا نامربوطی با بیمار بنده خدا می‌کنند؟ امیدوارم این پزشکان و منشی‌ها در هیچ کجا نباشند و نایاب شوند.

  • مهسا ارسالی در

    پزشکان بدترین انسان های زمین هستن که از بیماری مردم منفعت میبرن همگی به لحاظ رفت اری خود را برتر از دیگران میبینند در حال ی که پزشکی فقط یک شغل است نه دلیل برتری بر دیگران...فقط هم در ایران پزشکان هر کا ری دلشان میخواهد میکنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها