|
کدخبر: 38328

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور در حاشیه همایش روز ملی صادرات

شنیدن و عمل کردن، ویژگی مثبت سرپرست وزارت صمت

بیست و دومین مراسم روز ملی صادرات، صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، مجتبی خسروتاج و معاون وزیر صنعت آغاز شد. پس از این که رضا رحمانی سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بر عهده گرفت، اظهار نظر محمدرضا نجفی منش را در ادامه می‌خوانید.

گسترش نیوز: در مراسم روز همایش ملی صادرات، رضا رحمانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که شب گذشته با حکم حسن روحانی، رئیس جمهور منصوب شده است، نیز حضور داشت. رضا رحمانی در این مراسم گفت: اعتقاد جدی دارم که صادرات بخش مهمی برای کشور است. می‌دانم که نوسانات ارزی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی درباره برنامه‌های جدید خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: من در برنامه‌های جدید تشکیل اتاق فکر در حوزه های مختلف صنعت معدن صادرات و ... طراحی کرده ام و هر تصمیمی بگیریم بعد از عبور از اتاق فکرها است.

najafimanesh.jpg

در گفت و گوی خبرنگار گسترش نیوز با محمدرضا نجفی‌منش، رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور در رابطه با انتصاب سرپرست جدید وزارت صمت به این موارد اشاره کرد: رحمانی از گذشته فرد فعالی در این زمینه و اتفاقا عضو کمیسیون بودند. خوب شنیدن از ویژگی‌های مهم این شخص است که می‌توان به آن اشاره کرد و پس از شنیدن به حرف‌ها عمل می‌کند. در همین فاصله که ایشان قائم مقام بودند چندین طرح را وزارتخانه تهیه کرده بود که به کمیسیون آوردند اما در نهایت حرف ما را قبول کردند. پیش از این نیز آقای رحمانی ریاست کمیسیون مجلس را بر عهده داشتند و آشنایی با مسائل مختلف و مرتبط را می‌توان از جمله نقاط قوت اعلام کرد. ‌

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها