|
کدخبر: 36307

عجیب‌ترین لیموزینی که تابحال دیده‌اید

افراد پول دار دوست دارند سفرهای درون شهری خود را با لیموزین های گران قیمت انجام دهند و عده ای دیگر علاقمند به استفاده از هواپیمای شخصی برای سفر هستند، حال فرض کنید این دو با یکدیگر تلفیق شوند چه وسیله جدیدی ایجاد میشود؟

گسترش نیوز: شرکت Jetsetter با نگاه به گزینه های روی میز برای افراد پولدار به فکر ترکیب کردن آن ها افتاد و با یک ایده جالب لیموزین جدید با استفاده از بدنه جت اختصاصی ساده است. این خودرو که به لیمو-جت شهرت دارد توانسته مجوز عبور در خیابان ها را نیز بدست بیاورد.

تنها یک درب برای این خودرو در نظر گرفته شده چرا که بدنه جت یک درب بیشتر نداشته است اما داخل کابین با بلندگوهای قدرتمند پوشیده شده و 5 تلویزیون برای تماشای فیلم در آن تعبیه شده است. همچنین فضای داخلی به اندازه کافی برای دورهم بودن کل خانواده بزرگ بوده و کسی احساس ناراحتی نخواهد کرد.

Limo1.jpg

صندلی راننده دقیقا در جایگاه خلبان قرار داده شده و تمامی پدال ها و سیستم فرمان پذیری هواپیما برداشته شده اند. جالب است بدانید که ساخت این خودرو 12 سال زمان برده و از یک پیشرانه V8 بهرمند است. تایرهای 28 اینچی زیر این خودرو قرار گرفته تا توانایی جابه جا کردن بدنه سنگین هواپیما را داشته باشد.

این خودرو یک وسیله خوب برای بازاریابی شرکت به حساب می آید اما رانندگی کردن با آن بسیار سخت است به دلیل آنکه هیچ دیدی برای انتهای خودرو وجود ندارد و تنها باید به سنسورها و دوربین ها اعتماد کرد.

منبع: خودروکار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها