|
کدخبر: 45822

دو انتصاب جدید در ایدرو

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی محمدرضا عبداللهی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایدرو منصوب کرد.

گسترش نیوز - در حکم شهریار طاهرپور بر مطالعه و تدوین، پیشنهاد برنامه‌ها و راهبردهای کلان در حوزه‌های هدف با مشارکت معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان، ‌تقویت منابع مالی و بودجه‌ای سازمان و انجام اقدامات موثر در جهت ایجاد فرصت‌های قانونی لازم برای تامین سرمایه و منابع مالی در اجرای یرنامه‌ها و پروژه‌های مصوب سازمان تاکید شده است.

idro.jpg

همچنین در این حکم برنامه‌ریزی موثر و اجرای فعالیت‌های مرتبط در امور منابع انسانی و پشتیبانی با هدف افزایش مشارکت و بهبود بهره‌وری سرمایه انسانی اشاره شده است.

در سوابق محمدرضا عبداللهی می‌توان به سمت هایی چون مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت صمت، ‌مدیر کل امور اداری وزارت صمت و مدیر کل امور اداری وزارت ارتباطات اشاره کرد.

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرومنصوب شد

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی محمد نوری امیری را به عنوان معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو منصوب کرد.

idro01.jpg

در حکم شهریار طاهرپور بر راهبری، نظارت و توانمندسازی بنگاه‌های صنعتی تحت مدیریت در جهت افزایش سودآوری، بهره‌برداری و توسعه کسب و کار و اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بر اساس الگوهای آمایش و مزیت‌های منطقه‌ای و همسو با صنایع هدف ایدرو تاکید شده است.

از دیگر موارد این حکم می‌توان به نوسازی و بهسازی بنگاه‌های اقتصادی در ابعاد مختلف ساختاری، مدیریتی، ‌عملیاتی، ‌فناوری، مالی و بازار بر اساس مطالعات عارضه یابی و برنامه‌های منسجم و یکپارچه بهبود و به کمک روش متنوع مالی اشاره کرد.

محمد نوری امیری در سوابق خود همچنین مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ایدرو، ‌مدیر کلی بودجه و امور مجامع وزارت صمت، مدیر کلی آموزش و پژوهش وزارت صمت و مدیر کلی برنامه‌ریزی وزارت صمت را به عهده داشته است.

منبع: شما و اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها