|
کدخبر: 33669

رکوردهای جدید در «فولاد هرمزگان»

در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در جدولA به میزان ٨٠٨٢٩ تن و در مجموع دو مدول ۱۵۸۲۴۱ تن به ثبت رسید.

گسترش نیوز: شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولاد سازی ، احیا مستقیم و‌ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.

در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در جدولA به میزان ٨٠٨٢٩ تن و در مجموع دو مدول ۱۵۸۲۴۱ تن به ثبت رسید. این در حالیست که رکورد قبلی در این مدول ۷۶۲۱۵ تن و در مجموع دو مدول ۱۵۱۶۳۸ تن و در اردیبهشت ۹۶بوده است.

مهمترین رکورد این شرکت در خرداد ماه ، رکورد تولید ماهیانه محصول اصلی و نهایی تختال است که با همت متخصصین و تلاشگران خود توانستندعدد ۱۳۵۶۹۹ تن در ماه را به ثبت برسانند رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد سازی ایران مربوط‌ به فروردین ۹۷ و به میزان ۱۳۵۱۵۰ تن بوده است.

در پی کسب این موفقیت ها مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی این اتفاق خجسته را تبریک و ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد، متن پیام بدین شرح است:

همکاران محترم سلام كسب ركوردهاي جديد در واحدهاي احيا مستقيم، فولاد سازي و ريخته گري نتيجه مجاهدت هاي كليه همكاران ميباشد. با نظم و اراده اي كه در كار و وظايف، ايجاد كرده ايد سطح توانايي هاي شركت ارتقا و هر ماه ظرفيت اسمي واحدها را محقق مينماييد و اين نشان از باور و اعتقاد و ميل به بهبود مستمر و هر چه بهتر شدن و در نتيجه الگو شدن دارد. اين موفقيت را به كليه كاركنان و همچنین شركتهاي پيمانكاري تبريك عرض نموده و اطمینان دارم اين روند را در ماههاي اتي ادامه خواهيد داد و سال ٩٧ را به نقطه عطف فولاد هرمزگان تبدیل خواهید نمود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها