|
کدخبر: 56125

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی گلستان:

رویداد تخصصی کشاورزی، معیار رونق تولید در کشور

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی گلستان با اشاره به اینکه حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استارت آپ‌های کشاورزی در دستور کار قرارگرفت گفت: نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی کشاورزی استان گلستان شاخص و معیاری برای توسعه و رونق تولید در کشور محسوب می‌شود.

گسترش‌نیوز: مهرداد یزدی در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی کشاورزی استان گلستان اظهارکرد: گلستان، به عنوان مرکز توسعه کشاورزی و رونق تولید و بهره‌برداری از منابع و ظرفیت‌های بالقوه این حوزه، توانسته است تبدیل به شاخصی برای بروز رسانی، تنظیم عرضه و تقاضا محصولات و خدمات کشاورزی کشور باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای نمایشگاه‌های کشاورزی استان گلستان و استقبال مشارکت کنندگانی از سراسر کشور اظهار کرد: گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی کشاورزی استان گلستان شامل چهار رویداد تخصصی و بین‌المللی است که میزان استقبال از آن در سال گذشته بیش از ۲۰ هزارنفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان افزود: در طول سال‌های گذشته بیش از ۶۰ درصد مشارکت‌کنندگان این رویدادها از استان‌های کشور حضور داشتند و استقبال بازدیدکنندگان از سایر استانها نیز به بیش از ۴۰ درصد رسیده است.

یزدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های جدید و تخصصی این رویداد اظهار کرد: برخی گروه‌های کالایی در نمایشگاه‌های تخصصی را تقویت کردیم و دربرنامه‌ریزی‌های این دوره موضوع ارائه حمایت از گروه‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌های حوزه کشاورزی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان برنامه‌ریزی زمانبندی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی استان گلستان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور گلستان ۵ تا ۸ شهریورماه در برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: برهمین اساس نیز، نمایشگاه‌های نهاده ها، کود، سم و بذر و همچنین نمایشگاه ادوات باغبانی و گلخانه‌ها همزمان با نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در شهریورماه برگزار خواهد شد و نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری نیز در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مهرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها