|
کدخبر: 320990

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی فردا افتتاح می شود / جزئیات برگزاری نشست‌های تخصصی

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی فردا افتتاح می شود / جزئیات برگزاری نشست‌های تخصصی

سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی با رویکردی نوین و برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، پنل‌های گفت‌وگو و دوره‌های جامع آموزشی، از تاریخ ۳ تا ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از برگزارکنندگان، غرفه سازان، سایت دارن و سایر فعالان خواهد بود تا ضمن تبادل دانش و تجربه، با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های این صنعت آشنا شوند.

علاوه بر بخش نمایشگاهی، برنامه‌های متعددی در قالب نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، پنل‌های گفت‌وگو، و دوره‌های آموزشی پیشرفته برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

برنامه‌های نشست‌ها، کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی:

روز اول (پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۳)

افتتاحیه رسمی نمایشگاه با حضور مقامات و فعالان صنعت نمایشگاهی (ساعت ۱۰ - ۱۲)

روز دوم (جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۰۴)

برگزاری پنل تخصصی بررسی چالش ها و چشم انداز ۱۴۰۳ غرفه سازی با محوریت مدیریت مالی و مالیاتی (ساعت ۱۱ - ۱۲:۳۰) و برندینگ در صنعت نمایشگاهی (ساعت ۱۳ - ۱۵)

روز سوم (شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۵)

پنل تخصصی آینده پژوهشی صنعت نمایشگاهی ایران و جهان (ساعت ۱۰ - ۱۲) و نشست مدیران روابط عمومی مراکز نمایشگاهی (ساعت ۱۲:۳۰ - ۱۶)

برگزاری نشست صنعت نمایشگاهی و تقدیر از فعالان این صنعت و منتخبان جشنواره پوسترهای نمایشگاهی (ساعت ۱۶ - ۱۸)

روز چهارم (یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۶)

برگزاری پنل تخصصی اهمیت گرافیک در صنعت نمایشگاهی (ساعت ۱۶ - ۱۸)

برگزاری دوره آموزش جامع با حضور پروفسور بایر از اساتید UFI به مدت ۱۶ ساعت ویژه برگزارکنندگان و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ها

صنعت_نمایشگاهی

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها