|
کدخبر: 48948

در مرکز تجارت جهانی دبی انجام شد؛

دیدار حسین‌زاده با روسای انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی

نشست سالیانه بخش خاورمیانه و افریقای انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) از روز ۱۹ فروردین ماه به مدت دو روز و با حضور دکتر بهمن حسین زاده رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در مرکز تجارت جهانی دوبی آغاز به کار کرد.‌

گسترش‌نیوز : دراین اجلاس که با مشارکت قریب یکصد نماینده از ۱۶ کشور جهان، تعدادی از مدیران ارشد و اعضای هیأت مدیره یوفی ازجمله‌ کرگ نیومن رئیس یوفی، ‌کای هاتندورف مدیرعامل یوفی، ‌آلبرت عون رئیس بخش خاورمیانه وافریقای انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی و ‌نیک ساویج مدیرمنطقه‌ای (خاورمیانه و افریقا) یوفی تشگیل شد.

‌حسین زاده رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ضمن دیدار و گفت‌وگو با هاتندورف مدیرعامل یوفی باتشریح اقدامات و فعالیت‌های نمایشگاهی در ایران، به برگزاری دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در تهران اشاره و اظهار امیدواری کرد تا سومین دوره نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در سطح بین‌المللی و با قوت بیشتر در تهران برپا شود.

ejlasl1.jpg

وی برلزوم گسترش ارتباطات با انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) تأکید و از مدیرعامل یوفی برای حضور در سومین دوره از نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در تهران دعوت کرد.

ejlasl2.jpg

‌حسین زاده علاوه بر مذاکره با منتخبی از مدیران ارشد مراکز نمایشگاهی منطقه درحاشیه این اجلاس، با آلبرت عون رئیس بخش خاورمیانه و افریقای یوفی دیدار و با نیک ساویج مدیرمنطقه‌ای یوفی در حوزه خاورمیانه و افریقا نیز پیرامون فعالیت‌ها و پیشرفت‌های صنعت نمایشگاهی ایران و رویکرد توسعه ارتباطات و همکاری‌های فیمابین بحث و تبادل نظرنمود.

ejlasl3.jpg

نشست سالیانه بخش خاورمیانه و افریقای انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) امروز سه شنبه بیستم فروردین ماه بکار خود پایان داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها