|
کدخبر: 45991

۳۵هزار بشکه نفت در بورس فروش رفت

با همکاری شرکت ملی نفت ایران، ۳۵ هزار بشکه نفت خام عرضه‌شده در بورس انرژی با نرخ ۵۲.۲۵ دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

گسترش نیوز - ساعت ۱۴: ۳۰ امروز پنجمین مرحله عرضه نفت خام در بورس انرژی صورت گرفت و یک میلیون بشکه نفت خام در رینگ بین‌الملل این بورس با نرخ هر بشکه ۵۶.۸۱ دلار عرضه شد.

bors_farabors_950326.jpg

در دقایق ابتدایی این عرضه، پیشنهاد خرید ۳۵ هزار بشکه نفت خام با نرخ ۴۳ دلار به ازای هر بشکه بر روی تابلو نشست. شرکت ملی نفت ایران با توجه به این پیشنهاد خرید، نرخ پایه اعلامی خود را به ۵۴.۶ دلار به ازای هر بشکه کاهش داد. متقاضی خرید نفت هم با توجه به این اقدام شرکت ملی نفت ایران، نرخ ۴۷ دلار را برای خرید هر بشکه نفت خام ارائه داد.

در ادامه این عرضه، شرکت ملی نفت ایران دوباره با توجه به این پیشنهاد خرید، نرخ پایه اعلامی خود را به ۵۲.۲۵ دلار به ازای هر بشکه کاهش داد. با توجه به همین موضوع، متقاضی خرید نفت هم نرخ ۵۱ دلار را برای خرید هر بشکه نفت خام ارائه داد. با توجه به اصرار شرکت ملی نفت ایران بر نرخ اعلامی خود، این متقاضی نرخ پیشنهادی خود برای خرید نفت خام را به ۵۲.۱ دلار افزایش داد. بالاخره متقاضی خرید نفت هم نرخ ۵۲.۲۵ دلار را برای خرید هر بشکه نفت خام ارائه داد و موفق شد ۳۵ هزار بشکه نفت خام با نرخ مذکور خریداری کند. بدین ترتیب ۳۵ هزار بشکه نفت خام در بورس انرژی معامله شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها